WTF....

*Kan jag inte bara få vara vänlig utan att jag skall kräva något??? Fuck alltså faan vad irriterande det är när någon tror att ända orsaken är att jag hjälper någon är för att få något. Låt mig hjälpa istället utan att tro att jag vill något!

*Lyxproblem säger vissa men för faan! Detta är löjligt och förnedrande! Jag är bättre än så!

*Ja är det du som är I? Känner du igen dig som I så ja det är det troliga då ja:). Lugn vännen ingen som vet ditt riktiga jag därför jag använder alias som inte binder dig till dig bubben:)

*7 arbetsdagar kvar tills semester! ÄT DET!

*Censuren rök in nu när jag vaknat och inte är lika bitter längre.

*Sjuk dröm. Av någon anledning skulle jag till Väderstad men körde åt fel håll, vaknade upp i en skola drog ett märke på bastun för att sedan lägga mig på britsen och låta plastkirurgen fixa till min näsa. Dessutom hade jag bråttom till jobbet så bedövning behövdes inte. Det gjorde ont. Sen ringde C och väckte mig. Jag blev nöjd då.

*C var mindre nöjd. Han får äran att köra Volvo 240 en bra bit om man säger så:D

*Kul att I verkar nöjd av att just få I som bokstav. Dock vet han inte att dessa bokstäver är random. Ungefär som comhems ip. Helt plötsligt byter det och stämmer inte alls. :) 

*Woho. 53 stycken som läste min blogg igår och redan 26 idag. Jag är sååå inne alltså. Mange är SÅÅ rätt! Stekarna lär ju vara avis och står snart utanför och köar för att få umgås med den alltid populäre Mange!

*Dags för mitt älskade AIK att åka ner till bk gröthals och plocka hem 3 enkla poäng. Firma Henke och Rene skall inte skörda några framgångar mot vårt stolta försvar! Kom igen nu Örat. Håll tätt nu och visa belackarna (mig bland annat) att vi har fel!

*Rainbow slog i backen:(. Hoppas ingen skadade sig allvarligt!

*Sallad! Jag har meckat ihop en sallad inför kvällen. Skall bli gott. Dock bara en klass 2 sallad så det är inget att skriva upp till skyarna som den jag åt i helgen. Men jag tränar på det ivf:D

*Läro idag.. Alltid en joker!

*Luktar det gott inne på dass hos dig? Inte det gör det hos mig, även i resten av rummen med. Jag duschade och sjöng troligen så illa att min flaska eternity valde att ta livet av sig. Nästan full var den med. Så nu luktar det RÄTT mycket här kan jag säga:(. Jävla parfym till att trilla ner. Skyller iofs på nessesären(bry er inte om stavningen för jag har rätt!).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör inget om folk vet vem jag är. I rule (i dubbel bemärkelse nu när jag fått det fina namnet av dig)! Man kan fortsätta på samma tema (och samtidigt låta som någon som inte är helt hemma i engelska språket): I am king, I am the best, I kick ass o.s.v.

2008-07-15 @ 12:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0