We own (nåja) the night!

*En klart överskattad film. Finner inte alls storheten i den rullen. Långsamt tempo, dålig story. Stryk det där. Usel story. Det fanns inget i filmen som lockade till intresse alls. Nej den är jag besviken på. A höll med, var nästan sleepmode på den rullen.

*Kommer hem till A med två konsumkassar med nödvändig föda. Chips, ostbågar, lösgodis, cola och fanta mango. Så allt var ju fixat för en superkväll framför rutan. Nu är jag mätt, äcklad och sur över urusel videoentertainment (dvd doh).

*Pinglan och Pärlan. Två "katter" med sköna personligheter. Givetvis så var det attack på benet när jag kom. Skulle Pinglan ha en lök mellan benen hade den lätt gökat mitt ben. Nu blev det bara lite "humping". När hon tillfredställt sig själv mot mitt ben>:( så gick hon på mina dojjor igen. Måste känna kicken av tåbira. Hon är som dom där inte alltför lyckligt lottade personerna som står och köar till den gröna kyrkan på morgonen för att snabbt hämta ett par 7,2:or.
Pärlan då? Joh filmen började och nästan genast skulle hon behandla min flint. Den skall växa än mer tyckte hon och började slicka. Och slicka. Och slicka. Grejjen med en katt är att deras tunga är inte slät och skön utan snarare som ett grovt sandpapper eller rasp. A körde fingertricket och Pärlan antog fighten och började jabba. En jämn match som A tillslut vann på poäng men Pärlan tog sista ordet ändå och riktigt bosade in huvud och rygg i min nacke. Det var iofs mysigt men så typiskt djur. Skall ha sista ordet:D

*Även katterna tyckte nog att filmen var sådär för efter en kort stund så snarkade Pinglan medans Pärlan stötte med andningen. Bättre underhållning än rullen.:D

*Hår var det ja. Så många produkter. Ja den här är till/för hårklyvning och den här är till lockar och denna är vitaminer. Den här gör håret glansigare och den här så att den håller ihop. Jösses i slutändan luktade det gott ivf. Hade en kraftig mustash under delar av filmen. Återigen tur att A är så snäll att hon lånar ut sitt hår:D Får gå med i anonyma hårluktarjunkies:)

*Promenaden uteblev. Jag är så mätt att jag mår illa.

*Mindre än ett dygn kvar till den stora spökjakten. Nu skall demonen ut! Att skrämma stackars menlösa Ö (som vet vart Nisses videorum är) samt spela grammofonskivor för K. Nej sådant tolerar icke jag. Kommer bli en härlig monolog ikväll. Frid vare med dig spöke men om du tror att du kommer undan med att skrämma mina stackars arma kollegor med så klena psyken så tror du fel. Här har du en jägare med ett psyke av stål och en läderlapp i bältet. Efter utdrivningen kommer parader att hållas i mitt namn och det kommer berättas historier den ena värre än den andra om hur spökutdrivaren och mastodonten Mange i en kamp mellan liv och död kastade ut det flintskalliga och något under medellängd spöket från Kajutan. (Okey det stack iväg lite nu kanske men jag tar alla tillfällen i akt att håna min vän och kollega Ö) Hyrbris någon?

*Undrar ifall D uppfattade min helt sinnessjuka humor med klippet angående den gråtande grabben:) Det kommer han få veta annars muntligt:D

*Hittade en stenhård bild på mig och efter lite Picasso så är den äntligen uploadad. Ändringarna är så profsigt gjorda att dom inte ens för ett tränat öga på något sätt skulle kunna bli upptäckta! Är man bäst så får man stå ut med sådant;)

*Räknar med att tillhandaha denna bil ikväll. Inte nödvändigt då min karisma borde skrämma slag på den lille mannen!

*Var förbi kyrkan nyss. Framför mig i kön var en av dom jag beskrev tidigare. Vinterjackan avslöjade honom:>. 2 stycken Björnebrygg extra stron 7,2%. Hur fasen kan man dricka sån smörja och hur fasen kan den kallas pilsner. Starkt att kunna dricka sånt bränsle utan att få tarmvred. STORT!

*Köpt en blå påse Polly och en Coca Cola. Nu skall man bara skaffa sig en menlös attityd med sedan är jag Ö upp i dagen. Dock skiljer sig hans höbal till hår ganska kraftigt mot min landningsbana. Men peppar upp mig nu;)

*Khari såld! Detta måste ses som ett positivt inslag. Inte sedan Pontus Kåmark och Svante Samuellsons tid har jag sett en mer lojjare spelare i den svartgula dressen. En kille som drar in stora pengar och tackar genom att vandra runt på mittplan och ibland skicka iväg någon luftpastej som går nära på i omlopp runt jorden. Du är säkert en bra spelare Khari men du har då inte bevisat det för mig. Jag har inte sett på maken till en så oinspirerad spelare. Tack för att du lämnade och du är inte välkommen tillbaka!

*Ö: notera ironin! Här hyllas inte många andra än mig;) Du är givetvis inte menlös. Peppar bara upp mig själv:)

*En av mina bröder ringde just. Snackade med han senast på min födelsedag. 24 mars. Börjar nästan bli lite tjatigt;)

*Nu är det dag!

Kommentarer
Postat av: Ö

Menlös attityd?

2008-07-18 @ 20:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0