Vilken kväll:)

*Med problem med trimmer kändes stressen total igår men hjärnan funkade som jag skrev redan igår. Blir bjuden på sallad av A. Den kvinnan vet hur man gör en sallad. Dagen till ära hade jag lyckats övertala henne om att jag måste få bjuda henne på bio. Har tjatat på henne en längre period men nu var det en film som jag verkligen inte kunde se själv. Så kändes det åtminstone innan. En sådan film måste man ha en vän med sig. Med motsatta könet dessutom.

*Hennes katter är brutala. Första som händer när jag kommer in i hennes lägenhet är att Pinglan! fångar mitt ben. Den luktar, slickar, gnider och nästan juckar på mitt ben. När den äntligen släpper mitt ben hör jag A med ett hjärtligt skratt. Nu hade katten hittat mina dojjor som hon stack ner huvet i och med en abstinens som en knarkare vräkte hon i sig tåbiran. Den katten behöver kicken från tåbira och hon släppte inte taget förrän hon sulade in dojjan i väggen. Hon såg förvånad ut då och tog den andra istället. Närmaste påminnelsen är när man ser arma människor sniffar lim men detta var ett mer komiskt inslag inte hemskt.

*Glass är gott:>. Varför finns det inte mjukglass att servera i stadens alla hörn? Vi var tvungna att gå till donken för att få glass. Mcflurry med algrensbilar smak. Såg inte det minsta aptitlig ut. Och med dom där marsmallow grejjerna i förstörde mer än var till nytta. Den glassen A beställde vågar jag inte svara på men det var en kaka i botten och den hade passat bättre med kakan utvispad i glassen enligt utsago från A.

*You don´t mess with the Zohan! Högt ställda förväntningar och ett monsterpaket med popcorn som förövrigt hade räckt till 18 personer, cola och vad som kallas för chips (tjocka chips). Filmen var ok. Den var väldigt rolig när den var rolig för att markant tappa fart och nästan bli direkt tråkig när den inte var rolig. Lite besviken även om man gapskrattade vid flera tillfällen. Jag ger den MM+ men........

*Mamma Mia vilken film. Efter ha dissat godiset så hade jag bara håret  att  lukta på. Ja jag är hårluktarberoende. Tur att A inte tar illa upp av att man snor hennes fläta lite då och då och inhalerar en stor mängd av hennes inpackningslukt:D. Mamma Mia kan jag rekommendera ALLA att titta på. Den var så fruktansvärt bra och enligt A så studsade min stol stora delar av filmen och jag kan bara säga att jag satt med ett stort leende hela tiden. Denna filmen hade jag aldrig kunnat se utan kvinnligt sällskap så därför är jag glad att A bestämde sig att söndag var en mycket bra dag att köra ett biomaraton på:). Denna film får MMMMM och hade det varit i fotboll hade det varit det gamla kända uttryckt "Glenn Hysén klass" på den(Som om en Göteborgare skulle vara bra).

*Tackar A för att hon så offervilligt lät mig bjuda henne på biomaraton. Sådana vänner skall man ha. Sånna som A görs inte längre. Du är bäst gumman!

*Fick prova hennes bil igår. Grymt imponerad och det där att sätena skulle vara kassa i de små varianterna kallar jag för båg. Skit skön och den kändes inte alls så liten som den radiostyrda bil den faktiskt är. Jösses vad jag gillar den bilen!

*Avslutade kvällen med en lång skön promenad på drygt en timma med mycket prat om allt och inget. SKönt att ha en sådan vän som man kan prata med om allt. När jag åter åkte hem så var jag glad:)

*Du är bäst gumman! Glöm aldrig det!

*Black and gold dagens nya låt på spellistan!

*Läst ut Madame Terror nu. Jag har läst en bok alltså. Inga bilder eller något sånt. Ingen ljudbok eller film. Jag har läst en bok. Tog förvisso nästan ett år innan jag blev klar men det var inte förrän nu i början av Juli som jag satte igång ordentligt. Började förra året på semestern när jag var själv hemma hos mitt X när hon jobbade.

*X du är oxå bäst bara så du vet!(Inte psyk X nu)

*Stort! Diskade alla tallrikar nu.. I ett svep. Utan pauser eller nått. Satte dom direkt. Gick fasen inte att stoppa mig. Men nu är det dags för paus bara för det.

*Detta höll på att hända i förrgår när jag trodde A var illa ute

*Jepp jag har en stor förkärlek till det gröna alteregot:)

*Fick mail från MSN Dejting    -   Tävla om din drömdejt på MSN Dejt.  Tack men nej tack! Skicka aldrig mer sånt skit till mig. Eller förresten skicka aldrig mer till mig överhuvudtaget!

*Jösses 35 pers har läst min blogg. Man kan ju nästan tro att jag skriver något som folk vill läsa.. Scary!;)

Kommentarer
Postat av: A

Pinglan Mange..Pinglan! Inte Pärlan. det är den mörka =) Annars var det ett GRYMT inlägg idag! Love you!

2008-07-14 @ 18:47:56
Postat av: I?

Antar att det är jag som är I. Va fan är detta!? I!? Ja, ja. Skriv på.

2008-07-14 @ 20:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0