UnderbArA A

*Har aldrig ätit en så god sallad som igår. Världsklass på den:)

*Nästan 1 kilo godis, kakor och dricka. Det var vår svullarnatt igår:>. Och en mycket bra sådan med.

*I kissed a girl! Underbar låt:D. Repeat ftw:)

*Orkar du ett maraton på söndag eller skall vi skjuta på framtiden?

*Helt underbart att få ha haft dig som sällskap under natten ivf gumman=) Alltid en fröjd att snacka med dig.

*Tror K tog illa vid när jag sa att jag inte lyssnar på honom. Det skall han inte göra. Jag litar helt på få resten är en stor blandning av sorteringar. Men grabben du är skum!

*Fattar inte att man kan vara såhär trött efter en natt som jag inte jobbade ett skit under.

*Det är något magiskt med ditt hår. Det får mig att nästan känna en berusning och jag gillar det. Det är fasen beroendeframkallande. Citerar din vän utan att skriva vad han sa:D

*ie eller y. Det skall vara ie och inte y. Störande när folk säger fel!:D Det betyder nått för mig!:D

*Två pellejönslag som försöker spela tennis på en fotbollsplan. Tjong studs tjong!

Kommentarer
Postat av: A

Underbara du! Love you! Tack för en underbar svullkväll ;P

2008-07-12 @ 15:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0