Tvättstuga:(

*Läs topic:(

*Igår gjorde jag hennes dag. H kom in till skiftbytet. Jag gick iväg för att kasta några papper och fick då ett hjärtligt nyp i rumpan och förbi mig mot omklädningsrummet for H. Hon vänder sig om och jag såg i hennes lystna blick att hon ville ha min heta rumpa. Jag förstår att hon inte kunde hålla sig borta från den. En sån skön rumpa som min skall nypas på och inte låta sig gå till spillo genom att endast dregla över den. Hennes hemresa på spårvagnen måste ha gått väldigt lätt efter den upplevelsen och jag och min rumpa hade en nöjd afton i Arendal.

*Rumpa och mage som är heta. Synd bara att nyllet inte alls håller samma standard. Gud har ironi:D

*Ett gammelt talesett: I Arendal duggregnar det aldrig. Det vräker ner!

*Skönt att sillstryp har en målis som gör tabbar som vida överstiger Örats men tyvärr inte lika frekvent.

*Fick äntligen revansh på J. Första omgången var fullkomligt bedrövlig men andra lyckades jag samla krafterna till att sopa mattan.

*Jag skäms. Jag åt Billy´s igår och jag erkänner det. Spotta på mig, slå på mig, förakta mig men jag åt Billy´s:(

* A. Jag vann:D

*Kommer jag att städa ordning på den här knarkarkvarten idag? Troligen inte men hoppet är det sista som går ur en:D

*Diska? Kanske tom handla? Fast jag har ju faktiskt tvättstuga så man får inte slita på för mycket.

*Arnold i Arendal? Nej det var jag igen:( Trött på dessa rykten nu!. Skall man inte få vädra sin maffiga överkropp mitt i natten utan att dessa rykten tar fart;)

*Dagens låt är "Love really hurts without you". Yes en töntlåt men jag kan verkligen inte sluta lyssna på den:D

*Dagens spellista är då alltså Hold on be strong, Östgötacasanovan och Love really hurts without you. Att jag ens kommer på tanken att erkänna detta:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0