Troll?

*Dagens klädtips: Shorts och t-shirt!

*Jag ville äta! Jag orkade inte laga mat!

*Beställde en pizza och satte mig snällt för att vänta när en dam knackar mig på ryggen och säger.... Ditt ärr i skallen är jävligt fult. Joh tack jag vet svarade jag men hon stod på sig:D. Det ser för jävligt ut bara så du vet. Tackade åter för informationen och att jag verkligen skulle betänka mig hur jag utsatte kunder framöver! Men hon fortsatte påpeka hur ful jag var med just det där ärret så jag var tvungen att käka på plats:D. Beställde in en öl och fortsatte vår konversation. Fick reda på att jag hade fula ögonbryn samt ett överbett. Hon frågade hur gammal jag trodde hon var och snäll som man är så sa jag 35(oki jag ljög, hon såg ut som ett troll). Då blev hon förbannad:D Hon ville minsann inte se ung ut. Oki då ser du ut som du är 60 bast sa jag då. Det passade sig inte heller:D. Efter diverse konversationer så frågade jag vad hon ville. Utan att avslöja allt för mycket så ville hon ha stock. Det fick hon inte! Va fasen tror kvinnan? Att jag efter diverse förklaringar om hur fel jag såg ut så skulle jag vara kärleksam? Haha höll på att glömma. Hon tyckte att jag skulle göra en hårtransplantation med:D Helt underbart:D. Konstigt att jag inte föll för den ärliga damen;)

*Sånna dissningar får man inte varje dag:D. Helt fantastiskt att man fick uppleva det!

*Varför släpper inte den där refrängen för? Nu börjar tom jag att tröttna på mig själv!

*Har städtävling med H. Ungdomlig motivation mot erfaren latmask. Kan bara sluta på ett sätt. Jag förlorar:D

*Har lagt disken i blöt. Där tog krafterna slut och jag var tvungen att ta en paus!

*Fasen riktigt huslig här. Har lagt upp en plan för hur den här kojan skall bli åtminstone bebolig. Fast som ni räknat ut så hinner jag inte det idag:). Det skjuter jag framför mig:D. Imorrn då jävlar!!!;)

Kommentarer
Postat av: Tomas

En sak som är jävligt rolig med det där stekare-packat-och-klart-klippet är när reportern frågar:

Men va e en stekare då? Och killen pekar på sin kompis och säger något om att han där borta är en prototyp.

Alltså om man tänker till lite; vad är en prototyp? En ej produktionsduglig modell, någonting som kommer innan typen, som inte riktigt funkar som det skall men ser ut, nästan i alla fall, som typen.

Man kan fråga sig om stekaren subtilt dissade sin prototyp-polare eller om han bara är sjukt dum?

Å ja steker!

2008-07-21 @ 16:45:42
URL: http://www.tomashalberstad.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0