Solen är framme...

*Och dags för en ny promenad. 24° i skuggan och en lätt bris. Folk hälsade och såg allmänt avslappnade ut, jag småpratade med mina grannar för att sedan gå vidare till parken. Där fann jag min vän från i måndagskväll. Han hejjade på mig och jag tyckte mig se att han faktiskt såg något mindre sorgsen ut. Jag satte mig på en parkbänk och lät min nu välkända mage blända solen;). Jag hade råkat trampa på en myra och hans/hons kompisar bar iväg den lemlästade kroppen. Dom hatar nog mig nu. Med en glass i handen hade denna dag varit perfekt (förutom mitt mord på myran då) men jag fick glädjas åt en annan herre som kom med en pilsner i handen. Han såg lycklig ut:)

*Säger grattis till C som idag tog sitt MC-kort. Way the go broh. Skall fixa med jag vet men det får vänta lite.

*En dag kvar tills AIK spelar igen. Abstinensen är total efter den där korpturneringen som just avslutats. Smygstarten kunde inte börjat bättre då Sillstryp tog stryk av Trelleborg:D

*Skall jobba idag. Skojj som bara den:(. Lär bli i vanlig ordning varm som en supernova:(. Det pratas tom på jobbet om min varma kroppstemperatur:). Men jag antar att jag inte skall klaga, jag har fått det påpekat åtminstone. Mange TYST!

*Har nog fått lite färg på mina armar och allt annat än kraftiga bringa.

*Undrar om min ketchup finns kvar på jobbet. Inte sällan att den får fötter då man råkar glömma den. Ketchup är hårdvaluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0