Shorts och t-shirt:D

*Det var inte ens värt besväret att fråga när man kommer på klädseln i kön så det blev rock baren istället:D

*Träffade min vän från i måndags igen. Nu var han riktigt glad i hågen. Snackade ganska länge med han igår igen.

*Ännu roligare var att en tjej tjoade på mig. Det var M. Hon och N var i Gamlestan på någon fest:> Tackade för att hon tog sig tid och att hon kände igen mig:D. Det var riktigt kul faktiskt=). Hon ville ha min bloggadress. Skall sms´a den snart bara jag fått ordning på det här=).

*Meddelande till M. Alla utom jag är anonyma på den här bloggen så därför får du en randombokstav som kan skilja sig från dag till dag. Att din karl fick "Rätt" bokstav har således enbart med turen att göra:P.

*M och N lärde mig att inte vara en surgubbe i tvättstugan utan vara ödmjuk. Det har jag tagit med mig.

*A har rätt. Jag är ett lamm i ulv-kläder:(

*Mitt X måste vara blåst om hon verkligen tror att jag vill veta av henne. Inte mitt senaste X nu alltså utan hon innan det. Hon skickade sms igår. Lagom road förklarade jag så snällt som möjligt att jag inte alls var intresserad av henne. Hon får gärna vara det av mig men det räcker där.

*Borde verkligen ha åkt till havet idag och solat. Problemet är att jag inte har en aning om vart man kan bada och sola:D
A har lovat hjälpa mig med det så vi får vänta in nästa värmebölja då detta skall vara sista dagen.

*Fotboll nu. Kalmar - Halmstad. Så skönt att den där korpturneringen är över så det kan komma in lite hjärta i spelet igen.

*Blir en promenad lite senare. Kanske stöter på något nytt äventyr:D

*Iväg o sola med A nu:). Hon är pro-solare så hon skall hjälpa mig med min allt annat än sköna bränna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0