Sammanfattning följer..

* Fredagens orsak till masshysterin i världen beror följdaktningen av mitt plötsliga slut på bloggandet bara efter några rader. Flera lösa rykten spreds om att jag pissat på mina fans men detta kunde inte vara mer fel. Jag hjälpte en av dom vanliga döda genom att ha en eftermiddag med honom. Vi kollade på bil och bil köptes. STORT! Om man är allvarlig nu för en kort stund så tror jag bilförsäljaren trodde sig fått ett gaypar på halsen:D. Då han frågade om min åsikt  om vissa saker. När jag fick tillfället att proklamera Arnold´s fru så gjordes det självklart kraftfullt så inga sådana indicier föll in. Givetvis hade Arnold varit tiken i förhållandet om vi varit ett gaypar!:D

* Börjat bli en vana för folk som med ruskiga frisyrer, ett sargat nylle  och mer än uttjänta bilar ställer sig för att pissa vid mitt jobb. Dessa är inte alls ute efter någonting annat än att just pissa. Inte så att dom glor in i fönstren i jakt på pantburkar, blyertspennor, gem eller något annat värdefullt. Skönt att man kan lita på grabbarna!

* Badade igår som sagt. Var mycket härligt och om jag har en riktig flyt så får jag med mig samma fröken Bikini idag med. Ett mycket bra sällskap må ni tro!

* Jösses. Jag säger bara jösses. Säger till dom små liven att om det strular så ring bara. Kan (ödmjuk) jag hjälpa er så gör jag det. Strulade det? Ja! Ringde dom? Nej>:(. Vad skall man säga egentligen:P.

* Semestertider är riktigt skönt. Då bloggandet tar enormt på krafterna så kan vissa dagar under min semester bli lidande för detta. Jag lovar att efter semestern komma tillbaka starkare och roligare.

* Fick reda av H att jag visst var lik någon kändis. Eller det var hennes kompis hade sagt(den med nyllet gud glömde) det. Han hade tyckt sig känna igen mig som Mark Levengood. Vi tackar den med en applåd och avfyrar svaret genom att hälsa vidare att "grabben" (har man vänstra halvan rakad och högra sidan är långhårig så vet i fasen om man verkligen är grabb) du är inte helt olik Boy George.

* Tråkig lördagnatt kan bara tilläggas. Seg som satan var jag när natten var till ända.

*Tror H blev mäkta imponerad när hon fick reda på att jag faktiskt kunde löst problemet;)

* Pratade med fröken Bikini nyss. Hon hängde på. Hon frågade om hon fick ta med sig något fult och obskyrt med. Det gick bra. Klart man ställer upp liksom och rastar dom stackarn>:]

* Damnit. Morgonfjösen ligger lite och lurar. Kan bli lagom pinsamt om den bestämmer sig för att slå på stort på väg till badet:)

* Fasen C, du är sämst i världen!

* Veckans höns, format c:, syntax error, Janne Långben höh håh och allt värdelöst går till: C. Faan vad sur jag är på dig nu! Dags att du börjar ta lite ansvar nu för faan. Dags att sluta tänka med tarminnehållet och komma in i matchen nu! Får se om vi sticker upp nu. Känns bara bittert och bedrövligt just för tillfället. Tur att A och fröken Bikini räddade min dag.

*Förlåt om jag var sne mot dig i telefon X men jag var lite småsur för ovanstående.

Kommentarer
Postat av: C

Japp, vet....blir dyrt det här för dig (tillfälligt iaf)

2008-07-27 @ 19:26:30
Postat av: Ronnie Coleman

Haha... Med tanke på att dina biceps har en något mindre omkrets än mina (sök på youtube "arnold vs coleman") Så får vi väl kalla dig tiken i vårt "förhållande" ;P

2008-07-30 @ 19:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0