Pengar..

*...rullar in som dom ska, det går bra nu.

*En lyckad kväll vid pokerborden ränderade i vinst på 900%. Hur stor siffran var i pengar är ointressant. Låter maffigare med procentsatsen än den faktiska vinsten i pengar:D

*Drog på en rulle efter pokern. Den skall tydligen vara bra. Jag somnade direkt:D

*Får ett skönt samtal klockan 1 inatt.. Det var I. Han hade fått skäll av spöket då han öppnat sin polypåse så nu törs han inte sitta därinne längre:> Tydligen skall spöket ha knackat mer än lovlig hårt. Han sa att det lät som att den knackade med en hammare eller spett.  Världsklass:D. 3 stycken som får det där knackandet och efteråt vill dom inte sitta därinne:>. När jag varit där har jag försökt kommunicera med det. Knackningar i väggen och dylikt. Funkar sådär kan man väl säga. Men jag ger inte upp=)

*Välkommen in i vuxen världen Mange. Just införskaffat mig ett paket fullkornmakaroner. Dock är det snabb varianten men ändå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0