Magtrampning och 23 klor=)

*Perfekt eftermiddag att sola igår. A är ett fullblodsproffs vad det gäller solning så jag tog hennes ord på allvar när hon sa att detta var perfa för mig. Solen grillar inte så hårt mot kvällen:)

*Sola själv är riktigt tråkigt så jag blev riktigt glad när inbjudan kom=)

*Mycket om A idag men det är inte så konstigt.

*A har goa grannar. Smäller upp grillarna till höger och vänster och det blir man inte mindre hungrig av. Men Thai-käk var en vinnare. Tog något som inte går att uttala men det var nummer 7 ivf:D. Räkor, lök, paprika och en hel djungel med grönpeppar. A hintade med att det var kokosmjölk i grytan men det fattade jag inte:) Hennes mat var nog godare även om min mat var ruskigt god=)

*Glass och Göta kanal 2:D. Jag blev faktiskt positivt överraskad vad det gäller den rullen. Förutom att "Loffe" satt och garvade som tomten i tomteverkstan (ni vet det första klippet på kalles julafton)  under hela filmen så var den riktigt underhållande.

*Får inte glömma att vi tog en promenad med. A var inte svårövertalad:)

*Tog en promenad till när jag kom hem. Inga konstigheter att rapportera där:)

*23 klor? Räknas det fortfarande som en katt då? A har två katter, eller är det katter? Dom pratar, trampar på magen, sitter och vaktar vid dörren när vi gick ut. Tå-fetish. Hur som helst så gillade jag dom och det tyder starkt på att det inte är katter:P.

*Pratade lite med A om mitt psykbryt till ex. Inte massor alltså för jag ville inte sabba vår solarstund med sånt:).
 Jag vill helst inte vara elak mot henne men seriöst så har hon problem. Hon verkar leva i det förflutna. Hon får gärna tycka om mig. Det bryr jag mig inte i. Men skall man behöva be någon dra åt helvete för att hon skall fatta.(Inte A nu alltså)

*Haha fick just en riktigt skön bild. A har en fin blomma som just nu består av tre blad och en pinne:D. Men jag såg den igår och då var den faktiskt fin:) Humor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0