Luktar fortfarande fräscht.

*Den butelj med parfym som bestämde sig för harakiri igår har efterlämnat sig en härlig touch av eternity. Hela lägenheten luktar gott men blandas upp ibland när mina kära grannar sitter utanför och röker. Blir en sån där sötsur känsla innan parfymen åter dominerar lägenheten:D

*Nu har den blivande storstjärnan slagit till igen. Han kommer snart synas på alla storfilmer och dom som är något får umgås med denna man i hans egna 500 kvadrat stora loge. Jag snackar om den man som innan match stylar upp sig med diverse mouseprodukter i skallen och en fin mascara precist aplicerad, pudrat nylle och har han inte även läppstift så säg. Den man som anses vara Sveriges bästa domare med en hög internationell nivå. Den mannen har även ett genuint AIK hat som visat sig förr och även visade sig i all sin prakt igår. 06 bestämde han sig för att traktorraggarna från en skithåla några mil utanför Göteborg skulle få guldet genom att i två EXAKT lika situationer dömma båda gångerna till traktor BK´s fördel. Ena gången resulterade det i straff (till raggarna ofc) och andra situationen fria vilket gav nötterna från staden gud glömde 2 ett "välförtjänt" guld. Återigen igår så tyckte han väl att fokus på allsvenskan hade börjat dala i allmänhet och på sig själv i synnerhet vilket var hög tid att ändra på. Först dömma mål för att sedan efter konsultering med sitt ess till linjeslav vinka avisande. Behöver jag ens säga vilket lag han dömde bort? En bra domare skall inte synas. Han likt en solbränd pajas (med ett efternamn som är motsatt mot sjuk) som efter en omdiskuterad match för några år sedan valde att sluta har en tendens att när det är allsvenska (i hans mått medelmåttiga) matcher att helt sonika bryta mot den lag som domare har. Dom skall synas så lite som möjligt men just detta har den silverskallen svårt för när det gäller vanliga matcher. Internationella matcher är han bra i men allsvenska är han inte ens medelmåttig för hans ego tillåter inte det. Han skall synas punkt slut!

*Det stackars lärot pallade inte länge.

*Var minst sagt missnöjd med hur en av mina chefer skriver en instruktion. Att han är tjenis med grabbarna däruppe är ju kul för honom men vi på natten har fasen inte en aning om vem "Nisse" skulle vara. Och Instrutionen var till oss på natten! Letade efter "Nisse´s" rum i drygt 20 minuter utan att hitta nått rum med den betäckningen. Var på inget sätt lycklig vid passbytet och jag hoppas att det framgick extremt tydligt! Gillar inte att ge han skit då han är en riktigt bra kille men den här natten var det fel att skriva så pissigt.

*Spökjakt på fredag:D. I: Vilken färg var det på polypåsen? Röd eller blå? Blir nog en start på Arn böckerna. Borde ha samma effekt på spöket tycker jag=)

*Hej det är..Ja jag hämtar dig du behöver inte oroa dig. Där hade samtalet kunnat varit till enda men ICKE. Den människan kan inte fatta sig kort och framförallt har hon extremt svårt att höra när man är stressad. Nej nu började hon tjata om saker som hon absolut inte hade att göra med. Jösses. Blir irriterad av att få samtal från henne och än mer irriterande att hämta upp henne och alltid få höra samma skit. "Åker du den här vägen? det gör inte dom andra, jag har aldrig åkt...."

*I: för att du lapade tarminnehåll på grabbarna däruppe på berget betyder inte att vi andra gör det. Här hade jag kunnat spä på min avsky men det gör jag inte;). Jag har ingen jävla aning om vem Nisse är och inte heller vilket rum han chefar över. Ha det gött i världens ände!=)

*Inga nya parfymtragedier . Nu är hulkenkallingarna på! Nu är jag ostoppbar:D

Kommentarer
Postat av: I

Att du inte vet vem Nisse är hade för ett år sedan gjort mig brydd. Nu tycker jag mer att det är roligt att du inte vet vem borgens mesta karaktär är!

2008-07-16 @ 16:00:20
Postat av: Onemountain

Ja du, det var inte något vidare välformulerat. Men nog borde en superhjälte som du kunna finna platsen... Gläder mig att du strävar efter att ta död på spökmyten som cirkulerar. Vet inte vad jag ska tro. Är själv sugen på att ta ett pass för att hälsa på representanten från "andra sidan". Snart har din kollega, Batman, premiär för sin nya dokumentär på stora duken. Hoppas att den nya skriften gör dig lugnare i sinnet.



"Chefen"

2008-07-16 @ 21:59:06
URL: http://onemountainsplace.wordpress.com/
Postat av: Nisse

Hello Security guy ;) kom förbi någon kväll så bjuder jag på Tacos.

2008-07-17 @ 07:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0