Klockan är strax innan 1...

*..och telefonen ringer. Det är A. Jag svarar men ingen pratar. Låter snarare som en kamp för att sedan läggas på. Adrenalinet stiger. Jag skickar snabbt ett sms och ringer direkt utan ens ge henne chansen att svara.. Telefonsvararen går igång. Jag skyndar mot bilen och hoppar in i den samma. Just när jag startar den så ringder det igen. Det var A. Puh det var skönt att höra hennes röst och att inget hade hänt. Mina hulken hormoner gick ner i varv och jag blev mer och mer talförd. Trodde det värsta men hon hade bara råkat komma åt luren och ville inte väcka sina föräldrar så hon la på istället för att ringa upp. Antingen är det jag eller samhället som är sjukt för den tanken jag hade innan hon ringde var inte fin. Jag blev rädd som faan....

*Bio idag. Skall bli sjukt roligt:). Dock så började det sådär bra. Skulle raka skallen. Kom till halva ungefär när min trimmer bestämde sig för att dö.Några sekunders panik innan jag började använda hjärnan. Tack gud för den lilla skäggväxt man har. Fick ta rakapparaten istället. Hade nog varit lagom söt om man kommit till A i den "frillan"

*Mer sallad idag:D. Den äter jag mer än gärna:)

Kommentarer
Postat av: A

Haha.. Tur att man har en hulk som vän.. då behöver man aldrig mer vara rädd =)

2008-07-13 @ 15:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0