Keep it rolling!

*Dagens Casualtips: Shorts och t-shirt!

*Badat nu här uppe för första gången iår. Fick med mig gråsälen  C och givetvis gjorde han kärringdoppet.
Var ganska behagligt, kring 18° i vattnet. Sköna känslan när pungkulorna letade sig upp till magsäcken för skydd.
Ingen Mitch Bucannon som sagt var. Dessa armar är bara till för fröken Bikini och inte till C aka wormhunter.

*Gårdagens fiske var smått bedrövlig. Inga större fångster (om man inte räknar antalet då) men C aka wormhunter kvitterade gäddfångsten. Dock dessa fångster gör inget då gäddorna åter sänks i vattnet.

*Funderar på att dra till skogs och fiska lite bäcköring. Gott är det minsann!

*Ursäktar mitt minimala bloggande men jag skall bättra mig.

*Morsans käk slår det mesta kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hur är vädret där uppe nu då?

2008-08-01 @ 11:15:19
URL: http://www.tomashalberstad.eu
Postat av: A

Eftersom sändningen där ute i skogen verkar vara totalt nollställd så får man väl skriva här =) Här verkar det som att du är inne ibland iaf. Det kommer inte bli nån Norgeresa för mig.. Så nu behöver jag inte kidnappas ;P

2008-08-02 @ 00:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0