Ka-Ching

*Hur man förvandlar 50 spänn till 1200:D. Man tar en Fernando Torres, två halvdassiga finska lag. All in till ett odds på 8.14. Vinst!. Bettar 100 spänn på Ifk sillstryp- Trelleborg    1   och BK röva - Falkenberg    1. Förlust. Man kan inte lita på göteborgare helt enkelt.  Bettar Kalmar, Elfborg och AIK vinnare. Kommer på i sin ilska att man bettat på egna laget. Kör en ALL IN på Kalmar och Elfborg. 1200 spänn tada\o/. Nu hoppas vi på AIK att dom gör processen kort med gnällbältet så har jag 1300 spänn till. Fortsätter jag såhär så kan jag snart säga upp mig;).

*En ny promenad idag och denna värme suger musten av mig. Skall jag vara ute i solen behöver jag en pöl som jag kan svalka mig i. Får ta med mig H till nån badplats, hon kör tydligen i bikini så det kan ju inte vara dåligt liksom;). *gubbsjuk*.

*Fick min första godkända kommentar idag. Den handlade om fullkornsmakaroner och det var givetvis A som pushade för det:) Säg inte att jag inte är en vis och snäll diktator på denna blogg. Näst intill tryckfrihet råder här;)

*Skall jobba med K idag. Tydligen skall han vara en schysst snubbe. Igår hade han släppt på stekarfrillan och hade en mer pojkbandsaktig frilla. Det pushade jag för. Han var riktigt snygg i den. Hoppas nu inte han kommer i bratsfrillan idag för då blir det pikningar. Givetvis så skulle han passa bra mycket bättre i kortklippt på sidorna och bara ett tunt lager på toppen precis som en annan har;) Hur som helst skall han få gå igenom min hårda skola. Dock så är han inte min adept idag utan min kollegas. Aja när jag lägger vantarna på han så får han lära sig det viktiga. Låter Y fixa det lätta så fixar jag det viktiga. Hybris? jag på min egen blogg?? Nej du skämtar.

*KOM IGEN NU GNAGET!

*Hade stickningar i vänster underarm hela natten. Vaknade imorse av att jag legat på högerarmen så den var helt bortdomnad. Så dom kvittade ut varandra:D

*Fick ordentligt med smörj av J igår på läggpoker. Givetvis så var det för att jag var snäll och tänkte på hans aktningsvärda ålder. Ålder före skönhet som dom säger;) Ödmjuk diktator!

*Har verkligen inte handlat än. Vad skall jag äta idag? Funderar på ris, bea och fläskkotlett. Det anstår en härskare som än annan*återigen hybris*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0