Ka-Ching 3, kalsongabonnemang....

*.... Dagens topic känns svår

*Hold on be strong

*Drog in 1100 igår. Jag har flyt nu;)

*Fick en grymt bra bild på mms igår. Den katten är helt galet skön:D. Såg lätt ut som den hade intagit bakisposen:D

*GAIS.. Göteborgs motsvarighet till bajen. En förlorarklubb rak in i märgen. Den klubb som medvetet pissade på sina fans genom att undanhålla information angående en sammanslagning med de två storheterna BK Häcken och Örgryte. BK häcken med en vision att bara tjäna pengar och delta. Skitsamma vilken division. Och ÖIS, ja vad skall man säga om den klubben. Dom har lyckats få hem Allbäck i varje fall. Han är nog lagom hungrig att rusa in på plan inför 30 åskådare i en superettan match mot Bunkeflo. Du skulle kritat på för gnaget när du hade chansen grabben. Tänk vilket kraftpaket FC Gothia hade blivit. Hur som helst detta GAIS beträdde igår Råsundas fina matta för att möta ett för dagen formstarkt AIK och resultatet kunde bara skrivas på ett sätt. Nej det kunde det inte. För återigen underpresterar AIK mot detta jävla skitlag och tappar onödiga poäng i jakten på SM tecknet. Med en målvakt som duckar så fort bollen kommer nära nyllet. Målet var snyggt förvisso men att nämna GAIS samma dag som van Basten är bara så fel! Målet hade inte kommit till om inte "Örat" instinktivt duckar så fort bollen närmar nyllet. Skydda dig med armbågarna eller vad som helst. Andra gången du släpper in ett sånt skitmål! Kan räkna till 5 rena tavlor signerade Örat. I övrigt agerade du osäkert och inte alls med den pondus du hade vårsäsongen 2006. Även om backlinjen agerade väldigt tamt vid båda målen och en domare som med ett tydligt AIK hat dömde konstant till GAIS fördel. JA JAG ÄR BITTER!

*Känsliga personer bör hoppa över nästa asterix

*Kalsongabonnemang. Jag fick ett samtal en tid tillbaka från en kalsongnisse. Han hade ett erbjudande jag bara inte kunde säga nej till. Givetvis kunde jag det men efter vidare tjat med motivering att nu när sommaren kommer så kommer just DU behöva dessa kallingar. Dessa var speciellt framtagna för att passa idrottsmän, dom var stilenliga och framförallt så luftade dom så man slapp känna obehag vid dom intima delarna:D 19,50 kostade dom ingen frakt och inga krussiduller. Visst 19 spänn kan jag väl köpa då. Fick hem dom för en tid sedan och det där med stilenliga kan man väl diskutera. Nåväl igår var det varmt och det var äntligen dags att prova lyckan. Redan efter 1 timma börjar man känna att det där med att dom skulle lufta var en ordenligt överdrift. Jag kan säga att jag nog aldrig varit så svettig om löken som igår. Springan mellan skinkorna var ta mig fasen vattenfylld. Det var rakt igenom vidrigt att ha dom på mig. Kändes sådär fräscht. Normalt sett är jag en varm kille. Väldigt varm för att vara helt ärlig men jag svettas sällan. Men det lyckades jag med råge göra med dessa kalsonger som var framställda för "idrottsmän". Dessa kallingar får bli mina akutkallingar. Behöver jag ens nämna att abonnemanget är uppsagt?

*Jag råkade fråga J om han hade köpt nått på ebay. Oj det fick han att gå i extas. Han kunde knappt sluta prata:D Han är skön.

*Måndagsklubben? Jaha då var den natten förstörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0