Ka-Ching 2

*Självklart svek inte Gnaget. Kexen rullade in som väntat

*Restaurangbesök blire då plus bio.

*Filt+vin+Springsteen+två snygga damer i A och B inställt... Just my luck;)

*Mange vs K, utvärdering. Hår:  K vinnare. Motivering: Flintskalle är ingen vinnare där utan pojkbandsfrillan funkar. Även det så kallade knullruffset slår mitt arma försök till dölja min digra förlust av mitt hår:D
Humor: Mange vinnare på knockout. Motivering: K försöker konstant lura folk vilket gör det till en dimma. Först var det roligt nu lyssnar jag inte ens på han när det gäller skumma saker eller ens seriösa saker.
Snällhet(Finns ens det ordet?): Vinnare K. motivering: Jag är inte snäll
Snygghet: Vinnare K. Motivering: K ser bra ut. Mange ser sådär ut:D
Seriöshet: Vinnare K: Motivering: Läser man så många böcker som han så är man seriös
Intressen: Vinnare K. Motivering: Killen drar på sin lediga tid ut på havet och seglar lite. Vad gör jag? Kollar silly på sf.

Slutsatsen är att K är den slutliga vinnaren. Han verkar vara en uppgraderad version av mig. Fast inte lika säker givetvis. Tyvärr så jobbade jag mot han igår så jag har ingen jätteuppfattning om han än. Han verkar vara en hyvens kille med förkärlek till att luras.....Hela tiden... Och jag skojjar inte.......Heeeeeeeeeeeeeela tiden.

*Fick precis sms från A. Hon är och solar. Hon behöver inte sola egentligen. Hon är brun. Väldigt brun. Igår var hon först röd, sedan brunare och sedan väldigt mycket brunare. Jag fick se orginalfärg. Det fanns en viss kontrast;)

*A det stackars livet fick sova 2 timmar idag innan hon skulle upp och möta sina gäster:(. Därför blev vår härliga kväll inställd. A och B skall ha myskväll med varandra istället. Förstå. Dom kommer först jämföra solbrännor för att sedan i avundsjuka starta ett kuddkrig. Dunkuddarna kommer brista och rummet fylls av dun och dom kommer enbart vara klädda i nattlinnen och efteråt har dom gräddkrig............ oppps nu stack det iväg.

*Jag är inte brun. Jag är inte ens lite röd. Jag är vit. Väldigt vit. På mig finns det ingen annan färg än orginal. Ingen kontrast där inte:D

*Jag fick prata med A lite igår i priv. Det var skönt. Fick be om ursäkt för något jag har haft dåligt samvete för nu ett tag. Man skall inte skälla på sina vänner! Hon betyder väldigt mycket för mig!

*Funderar på att ta en öl idag. (Hur många grabbar kan säga att man går ut för att ta EN öl och verkligen mena det? Det lär inte jag heller göra:D)

*Haha. K fick smaka på en luring igår med. Och han blev duktigt skrajj när H plockar med han till ett annat rum. H hade blivit lurad några gånger och det var nog nu. Han plockade som sagt med sig K till ett diskret stället och med agro i blicken frågar vad faan han håller på med. K kände sig riktigt illa tillmods. När K fattade att H skämtade så blev hans lovligt lättad. KRÄDD till H för den!

*Undrar ifall A tycker att denna blogg är något rörig. Hon har sagt det några gånger men jag tror hon skämtar. Jag menar hur självklart är det inte att A är A fast inte ens har A i sitt namn. Orsaken till att A är A kommer vi till någon dag när hon skall hyllas för sina bedrifter;).

*En kompis till A kom förbi igår. Han var blyg och långsam... Sååååå väääääääääääldigt lååååååååångsam. Men tyckte lite synd om honom faktiskt. Och den har J skällt på. Jag skulle haft så sjukt dåligt samvete av att skälla på en sådan kille.

*Suck jag är mig lik. Kollade i brödlådan. Hittade en oöppnad påse skogaholm med bästföre datum 2:a maj. Slänger faan lådan med. Lika bra det. Den har funnits där sedan mitt förrförra förhållande och hon är faan en katastrof. Hon skall tydligen festa ikväll och jag sa till henne att ge faan i och ringa inatt. Vare sig till mig eller till X. Hoppas hon fattar det nu för hon är fasen slö i knoppen!

*Lätt att jag behöver raka mig. Ser ut som ett bergstroll med apfrilla. Får åtgärdas sedan blir det väl att förena mig med loosergänget på närmaste kvarterskrogen. En(?) öl i solskenet är ju en vinnare varje ledig dag.

*A hade till min stora glädje fixat nya naglar. Helt underbart. Mina armar gick i pump direkt. Fattar inte att det kan vara så skönt:>

*Gick rykten om att Arnold var i stan i natt. Dessa rykten stämmer inte utan det var bara jag som var i bar överkropp och flexade med mig bröstmuskler;)

*Som tack fick A massage.

*Ansat skägget nu. Bara lite skäggstubb som en av dom lögnaktiga blaskorna skriver att det går hem. Jösses vad alla 50 taggare skall kunna ha svårt att hålla fingrarna i styr nu när jag snart beträder den något sunkiga men otroligt trevliga puben. Får nog slå mig fri när jag skall hem senare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0