Funderingar..

*Dagens Casualtips: Shorts och T-shirt!

*Några tankar flöt omkring igår i väntan på den sköna bruden. Det sägs att någonstans därute finns det någon som är likt mig, undrar ifall han har hår den lyckosten? Ifall han har samma härliga och vägvinnande stil som jag har. Ifall han är så säker som jag är. Dessa frågor utmynnar i ett svar. Om alla dessa frågor är besvarade med ett JA så är han en riktig lyckost! Nästan så jag blir avis på mitt andra jag men kommer snabbt i insikt att detta knappast är troligt då han inte finns med i några tidningar. Inte actionskådis eller ens högt uppsatt i någon styrelse eller statsmakt(Hybris igen)

*Fick brudhäng igår igen. Denna gång var det en grön papegoja. Bra mycke snällare än Mrs Dizz. Fast hon hade ju inte dessa sköna repliker som Mrs. D hade.

*3 timmar och 8 minuter. Lägg därtill en pissepaus. Helt klart nytt rekord och självklart ställer man upp gumman. Du är bäst det vet du!

*Träningsvärken gick från rå till fullkomligt brutal!

*Tvätt idag. Klart man bjuder grannskapet på show hur mage och bröst skall se ut. Det är dom värda...

*Spydoctor </3 Norman. Den kombon gick inte alls. Dock slutade allt lyckligt för min stackars slav här hemma. Jag dammsög den och smekte den lite. Nu är spydoc borta och den snurrar på så fint:)

*Fick MMS från A. Hon hade tillgång till poolen. Det är vad jag kallar fusk! Men det är du värd gumman:) Som du skrev så fattades enbart drinken att zippa på:).

*Jag vill bada! Några tips var man kan bada? Utelämna badkar och vattenpölar utan nu vill jag veta bra badställen!

*Bikini var är du?? Har jag skrämt dig eller är du så blyg inför min snygga mage?;)

*Ja då är det bara D eller G kvar. Vem fasen av er skrev med pseudonymen Alex? Stor humor var det ivf:D

*Ja då måste det vara D! Den till höger!

*Denna vansinnesvärme kräver en öl!

*Jepp så länge var det A:) Klart jag gör allt för att du skall må bättre gumman=)

*Arnold, jag är född redo! This is what we called pumps. For me it´s like coming!

Kommentarer
Postat av: A

Haha..pratade vi så länge =) Du är min klippa..idag mår jag super..lovar att det är mkt din förtjänst =)

2008-07-24 @ 18:25:25
Postat av: Arnold

Redo att "komma" lite imorrn efter arbetspasset?

2008-07-24 @ 18:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0