Deeeeeet är då som det...........

*.......stora vemodet rullar in!!!!

*Jag skyddade så gott jag kunde men mot detta helvetesregn kunde jag bara se på hur du uppslukades av dess onskefulla regn. Jag kastades mellan hopp och förtvivlan men regnet vann. Jag gjorde mitt bästa men förlorade! Detta är något jag får leva med! Jag försökte men kunde inte skydda dig. Jag fallerade i det som skulle ha varit min triumf! Jag brast i det som skulle varit jag!

*Jag bär dig vart du vill!

*A hjälper mig med plan-B om så vore fallet. Hon gör det med glädje>:]. Hoppas jag slipper gå så långt bara. Jag tror att mitt tunga artilleri räcker nog så långt! Men detta kommer ni få reda på sinom tid. Än så länge har hon hållt käft. Kanske är det hennes nya yttre skönhet som gjort att hon icke saknar mig>:)

* H du gjorde en gammal man glad inatt:). Och dina vänner säger jag bara följande.. DET ÄR DÅ SOM DET STORA VEEEEMODET RULLAR IN. Jävla synthfrillah;)

*En kort sekund var det bara vi för att sedan kastas ut i det förkastliga regnet;)

*Haha du trodde verkligen att jag inte skulle bju? Din blick med två flaskor var mer än vad jag trodde:D Det var humor:D

*Btw synthare kan inte dricka öl:) Dom hade inte alls mitt tempo trots att jag bjöd! Men dom var sociala ändå!

*I can jive!!!!!!! Btw vad fasen betyder jive? Jag kan det tydligen enligt Jerkan!

*Ett mess från A!" Men shit vilken trög brud!! Du får nog ta till dom tunga pjäserna tror jag!!" Har jag sagt att jag älskar den bruden!? Hon vet vad jag vill och hon säger till mig hur jag skall agera! Hon säger att det är dags nu>:) Komigen nu hagga. Ge mig en en orsak att förinta dig!

*H på msn.
(H) hehe, när jag kom hem gjorde jag varma mackor
(H) Tog ut dem ur ugnen, la en att svalna på diskbänken
(H) fem timmar senare så vaknar jag i sängen fullt påklädd och undrar varför det luktar makrill:D
(Mange) HAHAHA

*Konstigt. Igår var en sådan natt som jag kunde dricka mängder utan att känna det men hur fasen kan jag då vara bakis? Inte jättebakis på något sätt men dock en smula av gnagande ångestkänsla(klassiker).

* Jag är impad över mig själv. Jag har skrivit det mesta från dagens inlägg på fyllan. Visst det är svammel men ändå. Jag har stavat någorlunda rätt, inga särskrivningar vad jag kan finna. Fått svar på vad Jive är(se kommentarer). Guld!

*Sweet. Jag skrev förrut att det regnade inatt. Alltså att bara säga att det regnade kan tyckas som obehagligt men nu för att inte underdriva det hela så kan jag göra en redogörelse. Min tröja är fortfarande blöt, min undertröjja är fortfarande blöt, mina byxor är blöta, mina strumpor fuktiga men kallingarna har torkat . Min plånbok är trött och mina pengar är blöta(tvättade cash?). Ett under eller kanske Hans verk däruppe är att mobiltelefonen funkar fortfarande(fasen jag som vill köpa en ny). Kort och gott. Det regnade Gothenburg-Hisingen-Arendal style fast in the city!

* Ta en stor skopa narcissism och blanda det med lika mycket hybris. Då får ni en skapelse som ser ut som mig, är som mig och heter som mig. Ni får en Mange helt enkelt:D

* Ja då var det dagens höns då. Vi tackar den vänliga människa som bestämde sig för att i skydd av regnet ta sig in i busskuren där en stor samling folk redan stod tända en cigarett. Mycket listigt och nej vi andra kände inte alls någon äcklig röklukt. Svin!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jive är en dans, det är även slang för att snacka skit eller för att vara snabb med munlädret, då brukar det användas i samband med ett annat ord; jive talking.

2008-07-20 @ 12:39:27
URL: http://www.tomashalberstad.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0