Bröst!

*Jag öppnar fönstret på morgonen och rak fram snett neråt så står en kvinna i bar överkropp. Hoppas hon inte såg mig. Man ser mycket från min lägenhet helt enkelt.

*Hade en brutalt sjuk dröm inatt som jag verkligen inte tänker bekänna här:D.

*Träffa modellen igår. Han kände igen mig. Stort!

*Kan du möjligen komma och hämta mig? Ja det kan jag. Ja för det vore väldigt smidigt om det gick att lösa. Ja men jag kan hämta dig. Oj vad trevligt. Jag kan alltid lita på er. (Flera timmar senare) Oj vad du är snäll. Jag tjänar så mycket tid på detta, jasså åker du den här vägen? Den har jag aldrig åkt förut. *Suck* hon är så förutsägbar.

*Softishjobb idag. Det är jag värd:D.

*I var fortfarande lite nojjig för skräckhuset:D. Har satt mig som att kommer ett pass där vill jag ha det:D. Jag vill med känna skräcken ila i ryggraden...

Kommentarer
Postat av: A

Softishjobb med goood mat och bra sällskap ;D

2008-07-11 @ 15:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0