BADA:>

*Tackar fröken bikini för att hon tog sig tid att besöka stranden med en gammal man som mig:) Och jag fick leka livräddare. Och även du min sköna:P. Stark som en oxe:)

*Pga tidsbrist så blev gårdagens blogg inte av den kvalliten som anstår en härskare. Det ser lika dystert ut idag. Men ack så trevligt jag haft det idag.

*Jag får sammanfatta dessa två dagar imorgon. Jag ber givetvis mina fans om ursäkt.

*Verkar som psyk har fattat vinken nu ivf. Två fyllor och inte ett sms eller samtal! Trots att hon är så snygg! Kanske bet att jag sa att jag var ful. Hur skulle hon anstå sig då menar jag:D

*Grattis A som blev av med sin trotjänare. Men hon har redan en ny så inga tårar spillda:)

Kommentarer
Postat av: Fröken Bikini

Klart! Det är jag och David Hasselhoff som säkrar badvattnen! :D

2008-07-26 @ 17:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0