Arnold!

*Dagens causaltips: Short och T-shirt!

*Skulle ha städat igår. Det sket sig. Har börjat städningen idag. Krävs sina pauser. Man hittar mycke skräp och nu är jag då i det minsta rummet. Nässpray (tom givetvis) bäst före 20041008. Mina söndertrampade brillor. Tomma hårgeggaburkar. Jo näjm it. Funderar på att sälja till högst bjudande på tradera. Det är ju liksom Mangestuff. Borde ha ett stort värde redan nu när bloggen nästan är 1 månad gammal.

*Ljungskile - AIK 2-1? Alltså vad i helvete håller ni på med? Utan att tappa respekten för grabbarna i grönt men vad i helvete håller ni på med? Ni spelar mot ett lag var budget vida understiger ett normalt korplag och dessutom har magen att förlora! Nu har jag inte sett matchen men rapporterna från radio samt textbaserade liveuppdateringar så var inte detta heller något som kunde beskrivas som orättvist. Man kan ju undra på vad AIK har tränat på nu under uppehållet som var för deras psyke verkar ju helt braka ihop vid ledning. Först tappa onödiga poäng mot GA(I)S, sedan samma sak mot Heif och för att inte tala om mot Ljungskile. Detta är oacceptabelt och jag vill höra chefstränarens förklaring till varför dessa underpresterande gossar inte höjjer sig när det berömda tåget lämnar stationen. Antar att det blir någon briliant liknelse som att grabbarna syr med en avbruten nål, när det börjar blåsa så faller tyget i sär blablabla. Guldet är borta även om AIK vinner ALLA återstående matchen så kommer det inte att räcka. Skäms era jävla hundar!

*Min kamera på mobilen är fasen grym. Efter lite egofotning av min enorma bringa samt atletiska mage så kan jag bara säga att allt jag skrev just stämmer. Ser fasen biffig ut. Högsta betyg till kameran men sedan kan man ju ifrågasätta mitt ego som faktiskt fotar mig själv:D. Sedan kan jag väl säga att den kameran faktiskt ljög rätt bra oxå. Eller annars är det vinkeln:)

*Ja och då var det just det där med Arnold. Körde igång stenhårt imorse med en grym genomgång av mina vilande muskler. Jösses vad klen jag var. Smått pinsamt men det tyder ju att det verkligen behövs det jag sysslade med. Lyfta skrot. IT FEEL´S LIKE I´M COMING! Är mångt om mycket helt död i armarna nu men ingen träningsvärk än. Men var lugn den kommer. Svårt att räta ut armarna pga att musklerna enbart innehåller mjölksyra:D. UNDERBART! Kämpigt med träningen och framförallt efteråt då man måste äta. Tjena vad sugen man är på att trycka i sig mat när man är så illamående av utmattning:D

*Kärleken är blind sägs det men förhelvete Gina Lisa! Tysk fotomodell och tydligen tokblind! Säger inget annat än jösses!

*Måste köpa en skurborste helt enkelt för att få fram rätt lyster här hemma. Skithuset nästan färdigstädat nu! Stort! Jag är inne i ett flyt nu!

*Skrev en avvikelserapport på mig själv igår igen. Hur tror folk att man skall kunna hålla reda på tvättdagar när man ser min lägenhet. Borde få dispens på att aldrig göra något sådant befängt som att tvätta bilen:D

*Skithuset rent. Glömde att tillägga att resten av lägenheten ser ÄNNU värre ut nu bara för det!

Kommentarer
Postat av: A

Gina Lisa??

2008-07-22 @ 23:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0