30°

* Och en promenad till konsum för inhandling av 1 liter fil. Gick nog ner ett par kilo på den sträckan. Vad är det för fel på den här byn egentligen. Jävla Göteborg till att bli varmt!

*Dagens Casualtips lyder: Shorts och T-Shirt alternativt linne om man är lika biff som mig....

* Schysst bränna jag fått. A har tagit del av den. Fröken Bikini hjälpte mig att fixa den. Nu är det bara E (jeddna pivo tack) som skulle ha sett den. Då hade alla tre favvobrudarna kunnat se mig i all min prakt;) (Även om Bikini gillar draculafärgen)

*Taggat ner några kilon nu. Tackar A att hon har en sån förmåga att få mig att lugna ner mig.

*SEMESTER!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Ett par kilo!? En gång när jag låg och sov så vaknade jag av att jag hörde värmen komma. Jag tittade på golvet och såg skuggan ätas upp av solljus (och du, 30 grader, ha, denna sol måste minst ha varit 34... alltid 4 grader varmare, ELLER KALLARE, där jag bor). Sån tur då att jag är distriktsmästare i längdhop. Jag hoppade över skugg/soljus-kanten och satte mig i säkerhet.

Har du också varit med om det!? Jaha...

Ja men jag glömde ju säga att min kusin, som väger närmare ett ton, sov över hos mig. Han låg på golvet och skulle precis få sina fötter avbrända av solen då jag tog tag i hans hår och drog honom till säkerhet.

Han fick inte ont. Jag har en lika delikat touch som... ja som ingen... min touch är delikatast.

2008-07-28 @ 13:23:31
URL: http://www.tomashalberstad.eu
Postat av: Anonym

Ett helt dygn utan uppdatering, jag är förkrossad. Vad ska vi vanliga dödliga göra hela dagarna i våra portar utan hjälten Manges bravader?



Hoppas din semester är så bra att den motiverar denna frånvaro!

2008-07-30 @ 07:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0