1 timme och 6 minuter!

*Dagens casualtips: Short och T-shirt!

*En halvkväll på krogen, några urusla skämt och han hade hittat sin drömtjej. Ja vissa tar det där med kärlek vid första ögonkastet på största allvar medans andra inte ens kommer ihåg vem, var och hur dom träffats. Och nu är det terror på hög nivå för det. Diverse erbjudanden kastas ut till höger och vänster med sköna dissningar till följd. VÄRLDSKLASS!

*Fick ett samtal från C inatt.. Eller vänta nu. Vi börjar om. Jag måste ju presentera nyförvärvet bland Skänninges A-lagare samt psykiskt störda freaks. Ni har säkert en svag minnesbild hur en kille som spenderat de 25 första dagarna i sitt liv i Sverige för att sedan flytta till Australien. Inte? Då kommer en uppdatering. 34 år senare samt 90 talet domar till hans nackdel får han straffet att han utvisas från känguruland. LÄS. Detta rikspucko utvisas alltså till Sverige och blir placerad i vad som verkar vara Sveriges nya soptipp, Skänninge, efter att jag lämnade stället. Den mannen har en förkärlek till sin golfklubba som han satt en spik igenom(måste vara pga att han alltid glömmer peggarna hemma) samt har en kniv fastsatt i ryggen ala Mick Dundee style (That is not a knife, THIS is a knife). Uppträder allmänt aggresivt, lånar gärna saker från affärer och andra lösa människor utan en tanke att lämna tillbaka sakerna;).

* Dåså. Fick ett samtal från C inatt. Han pratar lite halvtyst, sömndrucken och lite exalterad. Nu går psykhuvet tillsammans med Samurajmannen utanför, kraftigt berusade med planer om hur dom skall skaffa mer brämpa. Kort efteråt syns samma grabbar med en flaska whisky i handen (finsmakare). Dessutom har dom bytt grejjer med varandra. Samurajmannen har en stor kniv och psykskallen har ett svärd. Tydligen har dom ouppklarade affärer som skall lösas och det får C att undra om han skall ringa Kling och Klang. Jag tycker att det låter som en ganska bra ide att informera polisen om detta då det torde vara av stort intresse för dom att skydda allmänheten mot dessa råbarkade rikspuckon.
C lägger på och det går några minuter och sedan ringer han åter upp. Polisen är påväg. Tydligen hade dessa två herrar tagit sig in eller åtminstone tagit sig till dörren där två av dom inte allt för lyckligt lottade bor. Dom två har problem med linor (inte tvättlinor eller intörnät heller). Hur som helst så får dom ta till flykten vilket tvingar dom att hoppa ut från fönstret från andra våningen. Allt detta sker när C snackar med polisen. Man skulle ju tro att detta borde tas på allvar från kommisarie skägg men så var icke fallet. 1 timme och 6 minuter senare så kommer polisen. Jag glömde fråga om dom kom med blåljus. Det hade varit humor. Behöver jag säga att grabbarna stålblad hann undan?

* I min jakt efter Arnoldalisering så körde jag ett tungt ryggpass idag. Avslutade passet med riktigt hårt så man höll på att kladda ner golvet med en härliga kaskad med vomit. Nu när jag vaknade har jag ont. Väldigt ont. Träningsverk ala grande men jävlar vad skönt det var:). Men det är det inte nu. Går omkring som om jag hade ett brännbollsrack uppstoppat i rektum.

*Snackar med en polare just i detta. Kan nog bli en härlig sammanställning. När min hjärna var trött så kändes det som att det jag sa hade mening. Fanns en röd tråd. Likt en fylla då när man sitter på lösningen på världens alla problem. Måste sammaställa och kontrollera om det verkligen var så visa råd jag gav henne=)

*Stort! Fick credd för min blogg av Usama bin Newcastle(Han skall få en bokstav men var tvungen). Han tyckte jag höll en hög nivå med skön humor. Fått flera groupiesmail (ren lögn) angående spökjakten. Spökjakten har tydligen gått hem till alla mina fans (Jag vore inget utan er, nej det är säkert, I LOVE U! thank u thank u, puh sånna tal orkar jag inte med) och dessutom min konversation med mitt psyk till ex lockade också till skratt. Underbart att höra. Fortsätt beröm mig. Det är jag värd!

*Jahopp. Jag fick just veta att min vän och fd kollega G pratade med mitt psykex på midsommar i mitt namn. Det kan ju förklara hennes utökade intresse för mig(Hon hade ju enbart ringt 20ggr dom andra gångerna hon var full). Med det vill jag tacka G på engelska. Fuck you very much! REVENGE!

*Mange goes Bullen!
Samtal med O på msn
(O) tjoho
(Mange) Hallå fyllekärring

(Mange) Är du bakis idag?

(O)hehe nejdå jag mår bara bra
(Mange) G lät lite tung igår. Hittade han hem sen elle? Eller hittade han inte hem?>:]
(O) Det var nog inga problem, han skulle ta en taxi från t-centralen när han hade 10 min att gå. Haha vad tror du om mig egentligen.
(Mange) Hehe att du vill ha G ofc. En biff ffs!
(avbrott för framspolning till dom visa oneliners)
(Mange) Vad är det som går fel då?
(O) nja det är väl snarare att jag vill att han skall höra av sig mer o vi snacka igår om o hitta på nått idag men jag vill inte vara den som hörav mig hela tiden.
(Mange) Men det är väl alltid en klassiker. Iofs brukar killar vara bra på att höra av sig i början men det tappar man snabbt.
(Mange) Vi är inte av naturen rent sociala via kopparledningar
(O) Näe men jag messa honom ett fyllesms inatt och då vill jag absolut inte bara den som hör av mig först idag.
(Mange) Haha fyllesms är ju bäst:D
(Mange) Hörde han inte av sig alls?
(O) Nope
(Mange) Sicken röv!
(O) mmm jag hatar o inte veta nånting och inte ha kontroll över vad som pågår
(Mange) Kontroll får man inte över någon. Möjligheten att styra någon finns där men den får man förtjäna och det kan bli tröttsamt. Jag tycker nog inte du skall ta det så allvarligt att han inte besvarar ditt sms. Dock kunde han ju skicka ett svar idag.
(Mange) Shit detta ser ju ut som att jag vet vad jag säger. Stor möjlighet att du fastnar i bloggen. Givetvis anonym gumman.
(O) nä jag menar inte kontroll över honom men o inte ha kontroll över vad som pågär känns som det är han som styr allt

(Mange) Mja men alltså känns det inte alltid så i början då?
(Mange) Det är alltid någon som har ledartröjjan. Du må ha haft den vid tidigare förhållanden men inte detta. Klart det känns konstigt.
(Mange) Men som sagt. Han är en röv som inte hör av sig idag

(O) mmmm om man ska hitta på nåt så tycker man ju ändå att man ska höras på förmiddagen

(Mange) Nej men det är väl lite tjusningen med ett förhållande? Det följer inga mallar om hur det skall gå till. Eftersom vi alla är olika individer. Alla kan ju inte vara så upphöjt cool som jag är:/

(Mange) Förmiddagen? Du vill bli väckt tidigt dagen efter en rejäl fylla?

(Mange) Det är fel på dig

(O) men kl är 15 nu typ vid 13 tänkte jag mer

(Mange) Hehe.. Ja. Ring han och skäll ut han. Säg att din kompis håller på att Arnoldilisera sig och passar han sig inte så är det klippt för han;)

Med en sådan punchline avslutar vi Mange goes psykolog!
Kom ihåg att hjärnan gick fortfarande på grobianmode då jag precis vaknat!

*Haha H hade fixat så nästa gubbe som hoppar in i bilen kommer få lyssna till "DEEEEET ÄR DÅÅÅÅÅÅ DET STOOOOOORA VEEEEMODET RULLLLAR IN!" Stort babeh stort!

*Se hit alla köpare med allt för tunga penninpungar. Nu har jag ett erbjudande som ni knappast kommer kunna hålla er ifrån. Äntligen har jag fått ihop en schysst samling sällsynt bananflugor som jag här och nu aktionerar ut till högstbjudande. Dom är väldigt sociala och lätttränade. Stamtavla finns och risken för inavel torde därför vara minimal. Därför vänder jag mig nu till er alla. Finns det en köpare så säljer jag direkt utan krusiduller. Dessa djur är en väldigt trevlig semestergäst och när du sedan tröttnat på dom så släpper du ut dom. Jag kan dyrt och heligt lova att det inte blir samma rabalder som när du gör samma sak med den inte riktigt lika populära sommarkatten. Jag har även en solkatt just idag att sälja. Bör tittas på när det är solljjus då den annars är blyg och i mörker direkt skygg och omöjlig att hitta. Dessa katter behöver du inte heller tömma lådan för(komigen A jag vet att du är sugen). Slå till..... Avd svammel

*Idag skulle man ju ha badat. Men vars är då bikinibruden? Borta;)

*Näe blir onyttigt käk idag. Tänk om jag har turen att stöta på henne igen. Mrs Dizz. Henne borde jag nog kunna få med mig ut till någon het badstrand;)
 
*Frågade H om hon ville känna på mitt lår. Det ville hon (stort!). Oh Jävlar var hennes kommentar. Det bör tilläggas att orsaken att hon kände på mig är för min omtalade kroppstemperatur:>. Jag är het!

*Dagens höns går till hitta.se som har ett foto på en gård mitt ute i ingenting men inte har på en av Sveriges mest förnämsta och äldsta städer(nåja by) Skänninge

*Träskmonsters!!!!! HERE I COME!


Kommentarer
Postat av: Alex

Ett tips bara: kortare inlägg!

2008-07-24 @ 17:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0