November...

*...I hate everything about you!

*Man får leta ordentligt för att hitta något som kan anses positivt denna månad. Jag har hittat en sak. Lönen kom in denna månad med. I övrigt är allt skit. X och A, jag vet att ni fyller år men lets face it. Jag har ingen uppesittarkväll bara för det utan det är mest en parantes i en skitmånad.

*Finns där någon som faktiskt tycker att november är en bra månad? Finns där någon som faktiskt ser fram emot att äntligen är det november med dess ostadiga väder som slår mellan orkanvinder och hällregn kontra fuktluftighet 80% och -2°. Någon som faktiskt tycker att ja denna månad ser jag bara mörker förutom dessa jävla julmongon som envisas med att julpynta i mitten av november.

*Trafiken är röv i november dessutom. 7/10 går in i pensionärs/nybörjarmode med ett krampaktigt 10 2 läge på ratten och susar fram i hela 45 knyck på en 90 väg. Dessutom ligger han så nära mittlinjen att det omöjliggör en omkörning. När du äntligen passerat dåren som mörkat ditt sinne såpass hårt att du av ren illvilja pumpar ut 2 liter bempa i axet så nog fasen kommer nästa terrorist fram. Saltbilen. Bilen blir fullkomligt blästrad av salt och den silverfärg min bil hade har förvandlats till gråmatt. Sedan har vi 2/10 som envist överskattar sin synförmåga och hävdar att trots ett 2 dc tjock islager på rutan så behövs där inte skrapas. Den dåren kör förvisso fortare men frågan är om man verkligen vill att han skall köra så fort? Sicksackar över heldragenlinje och av oklar orsak så tvärnitar han helt plötsligt för att sedan tokaxa igen. Dessa 9/10 har en sak gemensamt. Planeringen av körningen är fullkomligt bedrövlig dock så har 7/10 fördelen att även omn dom skull krock så skulle det knappt bli ett märke på bilen pga dess onormalt låga hastighet. Blinkar när de dom svänger. Blinkar inte tidigare för att förvarna nej utan när man svänger. Det är så dags då och Mange får hänga sig på sulan och mycket bister lägga sig bakom idiotfaan som är framför. Sedan har vi 10/10. En sådan är jag. Hävdar sig som enbart bäst i trafiken. Har aldrig gjort fel. Reglerna gäller liksom inte mig. Harmonisk fram tills nyckel sitter i tändlåset och vips så är man ett monster. Vrålar och gestikulerar vilt mot dessa lägre vetanden som jag just beskrivit ovan. Ligger 3 dm från framförvarande bil och blinkar med helljuset. Mycket manligt.

*Pröjsade tv-licensen i november med.

*Jag hatar helt enkelt november!

*Har en blogg färdig för morgondagen. Vet dock inte ifall jag skall publicera den. Men jag vädjar till er att ge fasen i och läsa den bloggen om den publiceras då den innehåller en jävla massa dumheter men det är mina hjärnspöken som måste ut.

*XXXXXXL. Det där tänker jag inte ens svara på broder!

*Ä. Din åsikt räknas inte. När någon tycker att en fyrhjulspunktering i snöstorm med hagel samt isregn är något positivt så räknas dessa omedelbart bort. Tom sifo skulle se dig som ett undantag!

Kommentarer
Postat av: XXXXXXXL

Du vet att det är december va?

2008-12-01 @ 20:31:50
URL: http://www.tomashalberstad.eu
Postat av: Ä

Jag ÄLSKAR november.

...är även förtjust i måndagar, tidig morgon och allt annat också... Var Dag Är En Gåva!

2008-12-01 @ 21:35:47
Postat av: C

är helt och hållet på manges sida, Ä, hade dom inte dragit ner så mycket på sjukvården hade såna som dig suttit inspärrade...:)

2008-12-01 @ 22:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0