Mina tankar...

... är hos Ä. Inte kul att se dig så bedrövad broh!

*Jag får ofta beröm för det jag gör. Jag gör ofta ett bra jobb vilket oxå visar sig på mina "betyg". Alla dom där "mycket bra jobbat" är för mig ingenting tyvärr längre. Onda tungor hävdar att det är pga att jag slickar röv. Jag säger bara sanningen. Jag gör ett för jävla bra jobb. Veckan som gick var en sådan som för mig var väldigt tung. Inte för att något speciellt hände. Nej det var pga av min sjukdom i veckan. Helgen var dunder och veckan som följde var hemsk. Jag jobbade med schysst feber och när jag äntligen blev frisk så fortsatte det tunga.  Ingenting lossnade som det skulle. Det var då min boss ringde. Han ringde för att säga att jag gjorde ett jävligt bra jobb! Han ringde och sa att det fel som jag rapporterat var felanmält. Inte i sig var det något att hoppa för men som han sa det. Mange när jag läste om att det var något som strulade och tittade på bilderna och när jag såg att det var du som felsökte och inte fann något fel. Då felanmälde jag direkt. För hittar inte du något fel så hittar ingen av oss något fel. Detta gjorde min dag så in i helvete mycket lättare. Jag fick det beröm som inte vuxit fram som en slentrian utan detta var något nytt. Detta var något som sträckte sig bortom det vanliga. Jösses vilken energi jag fick av detta.

*Önskelista.

PS3:a, trimmer, Parocmössa,

Vill inte ha: Strumpor, hårvårdsprodukter(får jag det tomtejävel så är du död!), virkad tröjja, tandpetare.

*Att göra på julafton. Hata alla!

Kommentarer
Postat av: Ä

tack

2008-12-22 @ 20:35:28
Postat av: C

jobb jobb jobb, skriv om ngt annat, och hur dum i huvet e du när du jobbat fast du är sjuk? skärpning, ingen som tackar dig.

2008-12-23 @ 03:41:11
Postat av: A

Håller helt och hållet med C!!

God Jul..

2008-12-24 @ 01:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0