Dags...

*...att släppa på Jantelagarna nu.

*Jag är bättre än dig! Jag skulle kunna motivera varför men det räcker med att jag vet det. Sticker det i ögonen på dig så skall du veta att det bekymrar mig inte det minsta.

*Vädret är sämre hos mig än hos dig! Varför? Därför att jag vet bäst och jag säger det!

*Jag gör ett bättre jobb än vad du gör! Varför? Därför att allt faller sig naturligt för mig. Så är det när man är bäst. Jag håller en konstant hög procentenhet vad det gäller allt (förutom konst)

*Jag berömmer bättre än dig! Varför? Därför att jag kan säga till min chef att han gör ett bra jobb och verkligen mena det. Jag hjälper andra att göra ett bättre jobb. Jag försöker motivera frusna själar att göra ett bra jobb och pushar dom som redan gör det. Jag är inte rädd för att lyfta upp någon.

*Jag gör fel bättre än dig! Varför? Därför att jag inte är rädd för att misslyckas. När jag väl gör fel så tar jag lärdom av det och gör inte samma fel igen.

*Jag gör rätt bättre än dig! Varför? Därför att jag inte letar fel hos andra för att skydda mitt eget ansikte. Jag bryr mig om mina kollegor och ser det som en lyckad natt om båda är nöjda. Om båda är nöjda betyder det att vi gjort en bra natt.

*Kom det ändå motiveringar möjligen? Nej, det är bara påståenden. Men det är som jag säger. Jag är bättre än dig!

*Här är en annan kille som är bra! Han har släppt en platta som är värd sina riksdaler. Köp plattan!


Kommentarer
Postat av: XXXXXXXL

Tackar grabb! Jag ser det som min första recension! Jag bryr mig inte ens om att kommentera de två konstiga grejerna som smög sig in i din text ovan! Ha ha!

2008-12-07 @ 20:10:24
URL: http://www.tomashalberstad.eu
Postat av: Ä

peew... smell´s like teen spirit

2008-12-07 @ 21:31:59
Postat av: H

Mange for president! Eller statsminister... diktator kanske, men då får du fixa mustaschen tills dess ;)

2008-12-08 @ 15:48:56
Postat av: Ä

Mango, vår andlige ledare

2008-12-08 @ 20:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0