Bekännelser...

*...som jag inte är stolt över!


*Bloggen idag kommer innehålla grova ord samt opolerade meningar så vet ni med er att ni är känsliga så hoppa över detta inlägg. Jag kommer därför tabba ner en bit så ni som är känsliga har en möjlighet att slippa dagens inlägg.


*scrolla mer om ni verkligen vill läsa.än mer...Skyll er själva!




*Dessa med kristen tro bör inte läsa skräpet jag skrivit idag....




*Inte heller Ä.




*Barnförbjudet!




*Somliga skulle kalla det ett angenämt problem. Andra skulle göra highfive. Dom flesta rynka på näsan och vissa ilskna. Här kommer delar om varför jag hatar one night stands! Dom som känner mig vet att jag besitter ett jävla självförtroende men detta är något som jag hatar med mig själv! För första gången så kommer "skryt" om mina "kap" till offentligheten.


*Började 10 mars 1995. Ondskans tid var kommen. Disco på magget och Mange var på plats med några stärkande droppar i kroppen. Hinner inte mer än komma in innan man blir uppraggad av en riktigt snygg tjej. Polarna gröna av avund (vill jag få det till ivf) ser på när man spelar conquer. Efter ett tag vill bruden visa upp sitt kap för sina föräldrar vilket jag tyckte var lite märkligt men sure det kan väl funka. Vi går ut i skogen? och jag ställer mig frågan va fasen hennes föräldrar skulle göra ute i skogen men tänkte inte så mycket på det utan hängde bara på. Vips slet hon tag i mig och gömda bakom ett träd fick Mange till det första gången. Det var ju...hmmm speciellt. Ni märker vars jag är påväg nu va? Ni har fortfarande chansen att slippa undan, nästa asterix så kör vi igång! Kommer hoppa lite mellan åren och garanterat mellan månader.

*Vi hoppar fram till 97 eller om det var 98. Ingen explosion vad det gäller knulladet men nu verkar det lossna. Skänningemarknad. En guldgruva för den som är på jakt efter fitta. Vad man dock måste göra är att dizza sina polare och det hade jag inga som helst problem med. Onsdagen hade inte bjudit till som jag velat utan enbart mys med en gammal klasskamrat, inget sexuellt utan bara lite mun-mot-mun. Redan tidigt hade man gått upp och svept dom första pilsnerna så när man rörde sig ut mot publikmassan kunde man inte annat än förstå vilken kung man var. Sprang på samma som dagen innan igen och hon var på även idag. Men inte fasen släppte hon till så efter en stund så skyllde jag bowling eller något så vi stack åt var sitt håll. Den dagen och kvällen var en storslam för mig. Kort efteråt springer jag på något som jag inte kollat efter när jag var nykter. Och henne hade jag mer "tur" med. Dröjde inte länge innan man hittat ett bra mysställe och en stund senare när allt var fixat och jag var nöjd så stack jag medans hon gick bakom busken för att tömma. Nöjd med mitt bus så stack jag till en polare och fortsatte festa. Klockan var nog inte mycket äldre än klockan 14 när jag bestämde mig för att kontrollera statusen på tivolit men hinner inte mer än ut på huvudleden innan man stöter på den bruden som jag nyligen pumpat och smack så får jag en örfil värd namnet. Bryr mig inte nämnvärt utan tänker att den förtjänar jag nog. Träffar kort efter en tjej som gick i min paralellklass, inte skitful direkt men ingen pudding heller. Kopplar in charmen och snart sitter vi ihop som vi var ett bakom Bjälbotullskolan. Detta var lite knivigare att ta sig ur, kunde liksom inte bara sticka då hon faktiskt kände mig men räddades av att även hon skulle vidare till en fest men vi skulle leta efter varandra på kvällen(yea rite). Kände mig riktigt nöjd med att ha mäktat med tre brudar på så kort tid (två som jag knullat med) och fortsatte min färd för inventering på tivolit. Några timmar senare när bärsen var slut i väskan och cashen i plånkan lyste med sin frånvaro så rörde man sig mot polarens fest igen. Det hade börjat mörkna lite men min radar funkade fint ändå. Scanningen gick förbrilt och fastnade för en brud som jag kände igen men inte kunde sätta fingret på. Visade sig att jag träffat henne förra året på marknaden och det var ju givetvis tvunget att firas. Denna ville bara ha kuk så det är inte så mycket att orda om. Efteråt skildes vi enligt uppgörelsen och färden gick vidare hem till polaren som var minst sagt besviken på mitt svek. Drog nån vit om att jag blev tvungen att sticka hem och slagga men jag tvivlar på att han köpte den. Fyllde väskan med dom sista ölen och nu begav sig hela gänget upp till tivolit och planeringen var att vi skulle in på öltältet efter några varv däruppe.

Grabsen bestämmer sig för att dizza tivolit helt och satsa på öltälten istället medans jag skall bara ta en snabblov på tivolit för att tömma dom 2 sista flaskorna med Andersson 5.2%.

Stöter på träskmonstrens moder men det hindrar inte mig från att sliska lite men då rycker en av brorsans polare in (this is the motherfucking firefighter!) och frågar hur fasen jag är funtad. Fasen har du starr eller vad faan är fel på dig säger han. Vänta här, jag kommer med nått bättre. Kort därefter så hade han leta fram något ur hans harem som han kommer fram med. En riktigt söt tjej och jag nyktrar omedelbart till lite.(Hennes namn kommer jag ihåg då det inte är helt olikt det inte allt för vackra ordet skita!>:)) Joh tjena henne får jag säkert hann jag tänka innan vi satt i virvelvinden och tjöt av glädje. Hennes ursprung gjorde att vi var tvungna att vara lite försiktiga. Hennes farbröder var inte av den förlåtande sorten>:) men på något sätt så lyckades vi undvika dom men däremot min gamla klasskamrat kom fram till mig och skrek med tårar i ansiktet. DU BETER DIG SOM EN JÄVLA HORA! Orden trängde in och ekade men jag trängde bort dessa och koncentrerade mig på hur fasen jag skulle komma in under nya brudens trosor. Detta var en chans som inte fick missas! Stöter på en idiot som säljer rosor och givetvis så fixade man en ros och det verkade göra susen. Hon var inte alls misstänksam när vi gick bakom karusellerna och när vi väl kom undan helt så visade det sig att hon var ett riktigt odjur! Hon var helt galen i min stolthet och jag gav henne vad jag tålde. Denna skilsmässa var verkligen enkel då hon helt enkelt bara gick fram till hennes farbröder och utan en blick stack därifrån. 4 knull av 6 möjliga måste ju gå som MVG? Ångesten var total när jag gick och lade mig och orden JÄVLA HORA ekade i mitt huvud.


*Dagen efter var det Drakbåtsfestival i Linköping. Brorsan skulle komma in och hämta mig. Vaknade upp av kraftig ångest och kunde inte släppa orden. Hockeylaget jag spelade i blev sponsrade av falcon men jag ville inte bara köra gratis utan fixade en ny back med Andersson´s. Ångesten och orden dämpade jag med några snabba och snart var man på plats i tältet och jag var uttagen som reserv. Kunde sitta och bärsa hur mycket jag ville medans testosteronstinna karlar värmde upp inför första åket. Givetvis vann Galtarna HC (korplaget) och nöjd som man var så tog man en lov runt ikring. Med gårdagens självförtroende så kunde ju inget gå fel men strategiskt så valde man dom inte allt för snygga brudarna då det nu var viktigt för grabben därnere att jobba på. Slog mig ner bredvid två brudar och började tjöta lite och det visade sig att ena bruden inte skulle stanna så länge till så jag frågade den andra tjejen om hon inte ville komma till vinnartältet (Galtarnas tält) senare för att känna segernssötma men hon tvekade då hennes pojkvän kanske skulle komma förbi senare. Aja din loss tyckte jag och gick vidare.

Nu hade det börjat mörkna och jag tänkte inte mer på henne utan firade triumferna med grabsen i laget. Snabbaste kvaltid och ett ganska enkelt semipass i morgon klargjorde vägen till en final och detta var givetvis en orsak till öldrickning och glada toner. Helt plötsligt står hon där och jag blir lite förvånad men samtidigt sätter man igång direkt. Två av mina bröder är på plats och dom kör genast igång med att håna mig med nidnamnet Bregott vilket jag är heeeelt oförstående till. Bjur på en pilsner och vi tar en liten promenad och hittar ett skönt (not) träbord och efter lite mys och gos så hamnar hon ovanpå mig. Fuck jag knullar en brud och folk behöver inte direkt ficklampa för att se det heller men det skiter jag i. Under akten så ringer hennes pojkvän och samtidigt som vi knullar snackar hon med honom. Han skulle komma om 30 minuter så vi hade gott om tid. Själv var jag mycket nöjd och tyckte det var mäkta coolt. Efteråt var jag mycket stolt över mig själv men sedan dess känner jag avsmak och rent avtändande över att ha någon ridandes på mig.


*Har ni någonsin haft sex på ett konstigt ställe? Något ställe där ni tror att ingen skulle slå er på fingrarna? Jag vet inte men jag gissar på att jag slår er ganska lätt. Jag och grabsen bestämde oss för att ta en roadtrip till gbg och syna liseberg på nära håll. När kvällen börjar närma sig mot sitt slut så träffar en av mina polers (som vi kan kalla cocosbollen) en riktigt snygg brud som han vill åka top spinn med. Då top spinn hade en kötid på drygt 2 timmar så sade OMG att detta var otänkbart och istället bestämdes att vi skulle åka något annat. Bruden hade två polare. En skitful och en som inte var helt hemsk ivf. Den finska riddaren avböjde och karborrbandet tog den absolut fulaste vilket gjorde att den barmhärtiga samariten OMG fick ta hand om mellanskrapet. Utan att gå in på några detaljer så knullade jag en brud i flumride. Skönt frågetecken. Ja om man finner kramp i lår och vadmuskler som sexuellt upphetsande så visst då var det helmysigt annars var det bara fucked up total idiot Mange ofc.


*När jag var 17 år hade jag min första erfarna kvinna. 38 bast och vissa skulle nog se det som en fjäder i hatten. Själv var jag ruskigt missnöjd även om jag inte visade det utåt. Så missnöjd att jag några år senare toppar det genom att knulla en 45-55 åring på den lokala pizzerians/bar dass.

Jag vet inte om jag var så jävla bra eller om hon inte var nöjd men hur som helst hade jag fått i mig lite för mycket och minnesbilderna försvann men helt plötsligt vaknar jag till och finner mig liggandes i en säng med henne ridandes över mig.

Flytta på dig för helvete säger jag och puttar undan henne varpå hon kliver av och börjar suga>:(. Men för helvete lägg av nu säger jag då och kliver upp och klär på mig och går hem och lägger mig bredvid min dåvarande flickvän.... Det var sista gången jag hade ett one night stand. Värsta av allt var att lillarnold såg mig och pikade mig mer än en gång för det.


*När jag var 23 hade jag för första gången sexuellt mys med någon jag tyckte om. Första gången någonsin i nyktert tillstånd som man fått gummiballe och faktiskt upptäckt sig själv som genombedrövlig i sängen. Min paradgren som mitt förra X faktiskt sade att det var det enda jag var bra på. Nu var jag inte ens det. Första gången man var nervös och man brydde sig om den man hade under sig. Man slapp för första gången känna ångesten efteråt. Man vaknade upp dagen efter och det pirrade fortfarande. Men mitt X som jag inte speciellt uppskattar då? Henne var du ju med i flera år också? Henne träffade jag på ett disco. Fick inte knulla henne första gången. Inte andra gången. Blev liksom en tävling för mig. Jag SKULLE knulla henne till vilket jävla pris som helst. Förklarade tom för henne att det ända jag ville var att doppa löken och sedan bara dissa. Slutade med att vi blev KK. För att sedan hennes jävla ondskefulla fitta blev ett beroende. Och helt plötsligt var jag mitt i skiten utan att ha haft för avsikt att hamna i ett förhållande. Och visst, vissa dagar trodde jag säkert att jag faktiskt var kär i den bruden. Men i slutändan var det som hon sa. Det enda jag var bra på var att knulla för känslorna fanns inte direkt mellan oss.



*Det finns mer idiotgrejjer som jag gjort men detta får räcka. Jag var ett svin helt enkelt. Men nu är det dags att släppa dessa bilder och komma in i matchen igen Gustafsson!

*Ä, Jo det kan vara det. Men det jag skrivit var inte fint kan jag säga. Alla jävla ansikten förföljer mig>:(


Kommentarer
Postat av: Ä

Det heter faktiskt samlag... men gött är det i alla fall

2008-12-02 @ 21:14:06
Postat av: C

Jag tror att jag har ett svagt minne av den där 45-55åringen, förklara närmare så man minns mer..vem?

2008-12-02 @ 22:59:56
Postat av: Kryss

tja, är väl ingen "att vara stolt över"-blogg direkt ;) Klen tröst men det är fler än du som betett sig som svin. Du ska inte älta det som har varit, bara veta att du är bättre nu! För det är du ju :) Alltid lär man sig nåt!

2008-12-02 @ 23:20:14
Postat av: Britney

Starkt att du vågar öppna dig.

2008-12-03 @ 16:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0