Är detta...

*...verkligen allt? Är detta allt som erbjuds?

*Vad har hänt med all snö? All julglädje? All julmys? Alla julklappar? Stress? Allt är borta, ingenting av detta finns kvar! Nu finns bara ett hat mot allt. En sista dag i rent mörker skall upplevas imorgon! Efter julmiddag i all min ensamhet så skall jag stänga av min telefon och uppsöka en obskyr krog i någon skum stadsdel och sitta där och koncentrera mig på mig själv och min öl. Jag vill inte ha någon nära. Jag vill bara vara ifred och fira julen på ett sätt som är mig värdig.

*Den 25:e är däremot dags för en vändning. Dags att sluta straffa mig själv för allt elände. Dags att gå vidare. Inget gör det bättre av att titta i spegeln och hata det man ser(inte pga utseendet nu). Sluta jämföra med det som varit. Ge det en ny chans. Dags att se sanningen med nya ögon!

*Och med detta vill jag önska alla mina vänner, familj, grannar, sexuella förbindelser, de jag druckit under bordet, de som druckit mig under bordet, de jag kört ikapp med, de jag avvisat som sexpartner, alla som jag haft sex med, de jag kommer ha sex med, alla som vill ha mig i säng! Alla spritsmugglare, skubb och allt annat lösaktigt folk, en god jul och gott nytt år.

Kommentarer
Postat av: X

God Jul!! :) kram

2008-12-23 @ 17:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0