Vad skall man...

*..Rapportera om när man har städat färdigt?

*Dagens casualtips: Shorts och en slö t-shirt.

*Uppdatering FAQ.

Q: Du beskriver dig själv som någon världshärskare. Tror du verkligen det själv?
A: This one is for you C. Är man son till Elis Johansson som ensamt dämde upp Hällbydammen och dessutom byggde hela kraftverket (Elis 1) på egen hand och av bara farten sätta fingrarna på Gulsele och vips så var där en kraftstation (Elis 2)även där så bör man med all rätt kunna titulera sig som världshärskare ja. (Min farsa heter inte Elis Johansson utan detta är ett internt skämt mellan mig och C)
Nej jag tror inte att jag är världshärskare. Jag beskriver bara allt från mina ögon. Och i min bloggvärld är jag bossen, sheriffen, diktatorn och bödeln. Kort och gott. Det är jävligt ensamt i min elajta värld! (© kommer inte ihåg vem som sa det)

*Såg nu vem XL var. Har inte legat med honom. Och det är jag helt säker på;)

*Gjort idag: Vunnit en massa pengar. I övrigt inte ett skit:( Städningen klar. Känns tomt. Vi som var med om så mycket!!!!

*Inte ens tankat tentakelporr!

*NINJA!!!

*Skall ta vara på kvällen ivf. En promenad. Ser ni mig så hejja inte då jag just gått igenom Ninjakursen med toppbetyg. Jag kan se det som ett hot om ni höjjer handen mot mig!

*Laibach gör mig rik!

*3k till, tack Laibach!

Kommentarer
Postat av: XL

Mange, du har ingen aning vad som hände i skuffen på taxibilen i resan från firmajulfesten till rockklubben 2004...

2008-08-21 @ 21:44:33
URL: http://www.tomashalberstad.eu
Postat av: C

Elis tog högskoleprovet för skojs skull och fick två fel, han va tvungen att gå och pissa så han kryssa bara i ngt på dom två, true story.

2008-08-23 @ 00:40:27
URL: http://glennatslaetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0