Städningen fortsätter...

*..Håller på att frosta av frysen. Stort bara en sådan sak! Därför blir övriga delar av lägenheten utsatt eller rättare sagt det blir dom inte alls. Har inte rört det andra.

*Dagens casualtips: Shorts och t-shirt!

*Skall handla efter avfrostningen. Då skall skurborsten inhandlas så man kan städa badrummet färdigt.

*Stora frågetecknet är hur det kan ta sådan tid att städa för mig. Svar: Jag har ingen pådrivare som med piskan säger åt mig saker:). Därför fastnar jag lite med tidningar och annat skojj medans jag städar:D

*Var kvinnokämpe igår. Diskuterade damfotboll med en äldre gentleman som sett damfotboll 1 gång 1982 och han tyckte det var bara sparka och spring så det damerna höll på med var inte fotboll. Tyckte han var något svag i resonemanget då det faktiskt blivit en ganska ordentlig utveckling där. Underhållsvärdet kan diskuteras men jag glor då på damfotbollen under EM, VM och OS. Drog parallellen Kurre Hamrins mål 1958. Vad kallades det han höll på med. Gåboll? Aja vi var överens om att vi inte var överens.

*Frysen är klar. Jag är imponerad av mig själv faktiskt:D

*Promenad imorgon med H. Alltid mycket roligare att gå när man är två=). Slottsskogen och/eller Botaniska lär få celebert besök!

*Träffade en tjej på rockbaren som var väldigt lik mitt X syster. Hon verkade också väldigt snäll för hon lånade ut sitt hår så jag fick känna på hur det var att headbanga. Stort!

*Skurborste inhandlad! Nu finns där ingen återvändo! Nu skall lägenheten skina(nåja).

Kommentarer
Postat av: Lögnaktiga monstret

hihi. Antar att du hittar sylt o trams i frysen? ;) Säg gärna till innan du slänger mina grejjer ;) Gött o få städat. Tror det ser ungefär ut hos mig som det gjorde hos dig när jag såg det sist, så jag ska vekligen inte klandra dig. Du är duktig! :D

2008-08-16 @ 19:28:51
Postat av: Ä

...I just loooove that man...nöff, muuuu,hoinkhoink

2008-08-17 @ 21:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0