Snart klar..

*..Här hemma med städningen.

*Dagens casualtips: Shorts och t-shirt

*Tvättstuga idag! Inte guld! Men ack så nödvändigt för att göra detta från skjul till slott.

*Sålde just min själ till Mordor under tre extradagar denna månad. Pengar får än att göra många dumma saker. Blir till att duscha extra länge idag för att bli av med skammen!

*Frågade P2 igår om han sålde Japanska sexleksaker. Var bara snack som väntat. Men det fick mig ju genast att få en stor vilja att tanka hem härlig klassisk tentakelporr Manga stil. Japanerna vet hur man gör porr!

*Då det verkar vara flera som inte riktigt förstår sig på min blogg så har jag bestämt mig för att göra det enklare för er genom att skriva ihop en "Frequently Asked Question" (faq).

*FAQ:

Q: Varför alla dessa bokstäver. Varför skriver du inte ut deras riktiga namn istället? Vem är H tex?
A: Först och främst är det min blogg som handlar uteslutande om mig. För det andra så väljer jag att göra folk anonyma då jag inte med 100% säkerhet kan garantera att den personen jag skriver om verkligen vill ha sitt namn i min blogg. För det tredje skapar det en nyfikenhet:>. Vem H är avslöjjar jag då alltså inte.

Q: Jag har fått bokstav Ö. Är det för att du tycker sämst om mig?
Bra fråga och svaret är nej. Bokstäverna har ingenting med ranking att göra. Dessutom är bokstäverna en randompick från min sida och för att göra det extra klurigt så byter jag personens bokstav då och då. Bokstäverna är till för att hjälpa den som jag skriver om att fatta att det är hon/han som benämns. Våran lilla hemlighet.  Dessutom kallas vissa för namn men då är det hjältenamn som Arnold tex.

Q: A, H och fröken Bikini. Du myser med många tjejer, ligger du med dom också?
A: Du tänker i för små banor och glömmer bort E, F, M, Mrs. Diss, X, psykX och papegojan Alice. Och ja, jag ligger med dom alla. En varje dag och varje söndag samlas vi allihop för en ormgrop! Skämt och sido. Min definition av mys kan vara ett härligt dopp i sjön där jag får imponera med mina Baywatch imitationer. Mys kan också vara en svullarkväll framför tv´n med massor av godis och dricka med en avslutande promenad. Mys kan också vara just mys med kramar, gos och fotmassage. Det är upp till din nyfikenhet och fantasi till att tro vad jag menar när jag skriver det. Och nej, jag ligger inte med dom:)

Q: Du skriver ofta helt ointressanta saker och dessutom tror du att du är rolig. När jag vill läsa en blogg så orkar jag inte plöjja igenom en hel novell.
A: I första hand så skriver jag inte för någon annan än mig. Jag vill inte ha en vanlig blogg som alla andra har så därför har jag lutat det mesta till att bli Mangevänligt. Likt Bagdad Bob så förnekar jag alla negativa instanser mot mig. Längden på mina bloggar varierar och om du inte gillar det så är det heller ingen tvång att läsa smörjan. Om jag är rolig eller inte låter jag andra svara på då jag aldrig/sällan skrattar åt mina egna skämt. Jag har valt en linje som jag tycker är skön och jag har tack och lov fått en hel del cred så den "stora" massan håller inte med dig!

Q: Din topic är ganska osmaklig och varför måste kommenterarna gå genom ditt godkännande.
A: Enkelt. Då jag inte själv läser igenom det jag skrivit så händer det ganska ofta att särskrivningar och stavfel uppenbarar sig. Då jag har en vän som inte klarar av att se helheten av vad man skriver utan nitiskt likt den ordbajsare han är hänger upp sig på småsaker så har jag valt att inte hålla den helt öppen. Jag godkänner dom flesta kommentarerna och alla som är proMange. Att min topic är ganska osmaklig kan jag hålla med om men det är jag med så den passar som handen i handsken.

Q: Kom igen, avslöjja vem som är fröken Bikini nu!
A: Icke

Q: Din anti-Göteborgskampanj du driver, är den verkligen seriös? Flytta om du hatar skiten så mycket då!
A: Nej det är den inte. Som gnagare i gbg så förväntas man ha ett göteborgshat och jag ger bara vad alla förväntar sig. Göteborg är en fin stad med en vind- och regngaranti. Hade jag hatat stället såpass som jag får det till att låta så hade jag inte blivit långvarig här.

Q: Hur går det med ditt X? Är du fortfarande singel?
A: Va? Knepig fråga. Jo det går jättebra med mitt X. Hon är fortfarande mitt X och det går jättebra....... Knepig fråga. Ja jag är singel men jag tror att Papegojan Alice har ett öga för mig!

*Den FAQ kommer säkerligen uppdateras med annat skräp, den kommer finnas permanent i "om mig" samt VBS´en;)

*FAQen finns nu under Magnus, intressen.

*C: Du okunniga människa. Faq menas att det är frågor som jag fått flertalet gånger och därför så besvarar jag dessa direkt så frågorna inte behöver upprepas.

*XL: vem är du och en gång är ingen gång? Vad jag vet och kommer ihåg har jag inte doppat någon sådan men rätta mig gärna om jag har fel!

Kommentarer
Postat av: X

Haha! FAQen roade mig nåt väldeliga! :) Haha! Fan du e ju rolig ;)

2008-08-20 @ 18:26:16
Postat av: C

Hahhaa, så påhittade frågor, jag skall ha bevis om jag skall tro på att FAQen har en mening!

2008-08-20 @ 22:38:55
URL: http://glennatslaetten.blogg.se/
Postat av: XL

Ja du. En gång är ingen gång. Det var bättre förr.

2008-08-20 @ 22:39:30
URL: http://www.tomashalberstad.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0