Planering...

*...för dagen.

*Jag skrev ren igår men menade givetvis regn och vad passar inte bättre till regn än ett par shorts med en överdragst-shirt?

*Vakna tidigt idag för att få ut så mycket av dagen...... FAILED!

*Hämta en sjukt  massa bira på systemet som jag sedan kan sitta och zippa till..... Kommer inte att fela där!

*Formatera datorn... Beror på hur full jag blir innan jag bränt ut allt nödvändigt;)

*Skickat och fått svar från planeringen.... Check! Och eftersom jag är mästaren på att formulera mig så skickade jag åter ett mail till henne som hon kan roa hela huset med. Ödmjuk diktator!

*Sägs att det är mänskligt att fela. Spännande, jag längtar verkligen till den dagen jag gör det så skall jag beskriva känslan för er. Fram tills dess så kan ni lyssna på låten som skrevs för mig!

*Okey vem av er har bajsat i min mun? Känner att andedräckten skulle kunna döda på långdistans om jag ville utsätta någon för det. Men nej jag kör bara dödlig närstridscombat som ett true Arnold-fan!

*D: Pfft du skriver så bra så men likt alla andra i  jantelagssverige så känner du en viss avund mot den förhöjt fruktansvärt säkra Mange och därför följer häxjakten som försöker knäcka mina koder. Men mina koder är mycket bättre än Enigma så för att knäcka den så behövs en morbid och genial hjärna som mig (Mouauahahahahahahah hahah  haha hmmm). Nej då, keep up the good work, jag tyckte bara det var roligt att du tyckte min var rörig när även du min Brutus använde dig av hemliga koder;)

*Men för helvete klaga på mitt skägg då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

För att få höra klagomål på sitt skägg så måste man ha ett...

2008-08-27 @ 22:58:29
URL: http://www.tomashalberstad.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0