Och på...

*...Söndagen så vilade han:D

*Dagens casualtips: Shorts och t-shirt!

*Försökte kuppa igår men leendet från H avslöjade att hon synade kuppen. Hon gillade mitt val i varje fall:)

*Promenad med H igår. En mycket trevlig sådan. Vädret hade kunnat bjuda till bättre då det var ett ganska bistert väder men blotta synen av H gjorde det flera grader varmare. Botaniska fick sig ett fint besök. Klippiga dalen och Japanska trädgården fick sig bland annat ett besök. Skuttade över en damm utan att H knuffade i mig:). Jag är väl kanske inte jätteintresserad av just blommor men det var en härlig och upplyftande promenad och alla dessa färger på blommorna kan inte göra en annat en glad. Pausen var bäst:)

*Efter promenaden bjöd H på en romantisk middag:). Pommes och kebab stod på menyn. Tror att hon har större tilltro på min matkunskap än bakkunskap då hon faktiskt lät mig röra om i ugnen:). Provade att smaka på vitlöksklyftor. Smakade intressant. Skall nog kunna lära mig att käka dessa med(precis vågat mig på att testa garlicdip på Donalds så ja, jag är nybörjare). Mätt och belåten så ville jag göra rätt för mig och diska men blev avbruten efter en stund. Jag fick imponera en kortare stund ivf;)

*Tog mig friheten att tacka ja till en inbjudan till några vänner av H. Dom hade precis flyttat in så jag kände mig som hemma. Ingen ordning alls;). Frugan i huset hade slagit på stort och gjort någon äppel och pekannötsdelikates som serverades tillsammans med glass och te. Då jag varken tål äpple (iofs så tål jag tillagade äpplen och det var ju dessa men nötterna vågar jag inte chansa på) eller pekannöt så tackade jag nej men glass gick ju ner alla gånger:). Kvällen avslutades med några hemska 80 och 90tals musikvideos med blandad kvallité. Synnerligen intressant att titta på. Tackar H´s vänner för gästfriheten och måste tillägga att dom är så där nästan löjligt snälla:) Tummen upp för det. Sånt folk görs inte längre:).

*Blev Ironman inatt.

*Städningen fortsätter dag 10789:(. Nu får jag skärpa mig! Nu är det ju så lite kvar att detta blivit en fars.

*Btw H. Det ligger ett pommes i ugnen som jag inte plockade bort det värmen var för mycket=(. Kan tydligen inte ens röra om:P

*Måste köpa ny nätadapter. Tp-kabeln måste bort nu! Får bli vägen förbi idag när jag skall till Mordor.

*Min städning ter sig att hela tiden sträva bakåt. Alla brister som låg väl dolda måste jag nu ta hand om. Jaja hur som helst är motivationen på topp och jag känner en övertygelse att lägenheten verkligen kommer bli fin! Stort!

*"One does not simply walk into Mordor" Jupp det gör man visst och snart är jag där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0