Kommentarerna...

*...rullar in med övervägande negativ stämpel:D

*Dagens casualtips:Shorts och t-shirt. Detta var årets sista casualtips då shortssäsongen börjar ta slut och mitt övriga klädmode lider stora brister. Skall försöka komma tillbaka med mina knivskarpa tips nästa år!

*Adderas till uppdragen:Du måste ju hångla upp en tjej före o efter mustaschen o ta reda på för o nackdelar.
Kan göras i samband med danstestet. <== thx Brit again!

*Kommer att gradera mina uppdrag i svårighetsgrader när listan är färdigställd!

*Adderas och kan redan strykas: Besvara ett semifyllo på ett trevligt sätt. Klart att en respektabel väktare skall ha en mustasch!

*Trots negativ kritik från mina läsare så kommer denna musche sitta kvar. Jag är inte vek som faller för massan. Vad vore jag då för diktator?

*Muschen skall sitta kvar tills åtminstone 12:e såvida inte att jag MÅSTE ta ett nytt foto till mitt leg innan dess. Finns inte en chans att jag har muschen kvar till en sådan fotografering!

*Kom på att jag måste ringa His Rivercurrent (Göteborgshumor) och säga att jag behöver förnya mitt leg.

*Fick höra att idolskaran har ökats på igen (BIG surprice) Denna gång var det H´s vän som finner mig mycket cool och jag är hans inspirationkälla(nåja något överdrivet kanske).

*Schysst kommentar:

Target- säger:

Damnit broh what do u think about my awesome Tom Sellec, Chuck Norris mustasch?

Target- säger:

DysteR säger:Whoa

DysteR säger:now U can score

Target- säger:

HAHAHA

DysteR säger:with old ladies

Target- säger:

HAHAHAHHAHAHBAHHAHAHAHHA

*Skönt att man har någon på sin sida i varje fall. Och detta är inte vem som helst som står upp för mig när det blåser. Tack fröken Bikini!



Hittade en gammal bild i min mobil. Nu får ni tänka på att jag inte besökt Kungshamn speciellt många gånger men man gör ju intryck ganska omgående. Även om jag tyckte det var lite överdrivet men jag gillade gesten....:D

*Lika som bär?

              
Walker Texas Ranger?              Mange Security Ranger?

Ja jag kan då inte med mitt tränade öga se någon skillnad på dessa två hjältar.

Nu ser jag. Skägget skiljer oss åt annars har vi båda en mycket prydlig skurborste under snoken!

*X: SKillnaden är att dubbelnamnet tyckte det var snyggt. Jag gör det för att slå ett slag för den sedan länge underskattade tyska porrindustrin!

*Uppdrag: Bonnsnyta sig!

*Mordor kallar på sin riddare i mustasch. Riddaren skall inte heller denna dag svika mörkrets furste!

*Uppdrag: Gå på en söndagspredrikan på valfri pingstkyrka! Försov mig idag tyvärr:/


Kommentarer
Postat av: Fröken Bikini

Jag älskar mustaschen, den är sååå het! Den är hetare än Hoff! Må den växa och frodas för evigt!

2008-08-31 @ 14:55:03
Postat av: XXXXXXXL

SL och AG är informerade om det överskridna fotoförbudet.

2008-08-31 @ 18:39:29
URL: http://www.tomashalberstad.eu
Postat av: RZ

Klart du skall behålla muschen! även efter att du är klar med dina "att göra grejjer". Så att du får med det på nästa ID. Men jag är nog av uppfattningen att du bör nog då ha odlat tillbaks skägget.



Varför inte odla en riktig skepparkrans och bli en Riktig feskar-Glenn!?

2008-08-31 @ 21:00:35
Postat av: Ä

Jadu, med den lilla pälsbeklädda överläppen kan du göra underverk med flickorna...mmmmmmmooooaaaahaaaha

2008-08-31 @ 21:48:16
Postat av: Mustasch for ever

Vi hälsar dig välkommen till Svenska Mustaschklubben! Vi hoppas att du vill bli medlem hos oss!

2008-09-01 @ 10:38:06
URL: http://www.mustascher.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0