Karlvagnen...

*...lämnar åter för intryck i min blogg.

*Dagens casualtips: Svårt idag men shorts och t-shirt känns som en säker vinnare!

*Snart en vecka sedan jag rakade mig sist. Porrmustachen skall dit! Allt för att efterlikna idolerna i Laibach!

*Igårnatt så lyssnade jag på Karlavagnen igen. Topicen för den var "hylla dina idoler och hjältar". Damfotbollslandslagets målvakt Hedvig Lindahl ringde in och sade några fina ord. Hylla även dessa som vågar att misslyckas för att lyckas. Jag tänkte gå ett steg längre och därför tacka en lång rad personer och dyligt.

A: Du skall hyllas för att du finns där. Du sparkar till mig när jag behöver ryckas upp. Du håller på mig även när du vet att jag har fel(har inte hänt än...Någonsin). Du är rak när du tycker jag är en idiot och styr mig rätt när jag är vilse. Du är en riktig vän!

H: Du skall hyllas för våra promenader, dina bergsäkra kommentarer. Ditt sätt att ta dig fram. Förmågan att få mig att skratta. Att du umgås med mig trots ditt sköna yttre och inre. Att du tog tillfället i akt att få med mig ut den regniga kvällen och lät mig försöka rädda dig undan regnet i en romantisk scen. I vilken film som helst hade just den scenen varit en slutscen då vi levt lyckliga i resten av våra liv. Att du får mig att vara den jag är!

Frökan Bikini: Du skall hyllas för att du ville följa med mig och bada. Lät mig göra dessa fåniga försök till Baywatchimitationer och våra samtal i vattnet.

C: Här censurerar jag mig själv och ny hyllning kommer under dagen. Du skall även hyllas för att du är du grabben. 4 life broh!

Ö: Du skall hyllas för din inställning. Nästa år då jävlar! är myntat av AIK:are för AIK men det går lika bra att använda det till PL och Röva men jag tänker ändå säga Fernando Torres kommer ha lekstuga.

G: För att du tog dig ner till GBG för en schysst midsommarfylla. Du försökte följa mitt tempo men falerade som så många gånger förr. Men fortsätt träna! Du är guld grabben!

X: Du skall hyllas för ditt mod. Du vågade släppa taget och flytta till något meningslöst ställe där det regnar om möjligt mer än här. För att du tog steget och lämnade mig när vi hade det minst sagt bedrövligt och därför kan vi nu ha en bra relation. Hat brukar ändå vara något som spirar mellan ex och det kommer mig utsökt in på nästa människa.

PyskX: Du skall ha ett tack för att du äntligen ger faan i och ringer till mig på fyllan. Fortsätt så så kanske jag någongång tar bort den totala negativa inställningen! Lär knappast hända men även en diktatur kan vara föränderlig!

Arnold och Fedor: För att ni tränar med mig och med klockren humor kör erat race. Hoppas på många skratt i gymmet!

Ä: För att du har mig som idol. Jag vet att jag är något av det coolaste du någonsin träffat och det är kul att jag får göra din dag!

Arnold Schwarzenegger: Du skall hyllas för att du räddar bruden. Dessutom för att du visade subban i Terminator 2 att you don´t mess with ze Arnold! Dessutom den inspiration du sprider till småttingar att biffa till sig och bli lika gorillastor som du(huh är det verkligen positivt?). Nu är du "The Governator" i Kalifornien och gör ett jävligt bra jobb!

Japaner: För att er något morbida fantasi till tecknad porr. Tentakel är här för att stanna! (Min humor tilllåter inte tt utelämna detta. Jag har inte ens någon tentakelporr:D)

Gud: Ett tack för att du gav mig denna sköna kropp men din humor gav mig detta nylle och dessutom så har du snott mitt hår! Tack din röv! Hade det inte varit för tillverkningen av C så hade jag trott att det var något personligt. Aja du har säkert någon plan för mig med!

Mange: För att du är du. Din humor är något av det bästa som skrivits på detta forum (internet), du är så ödmjuk och träffsäker. Men varför dissar du alltid ditt utseende? Varför ger du intryck att ha ett uselt självförtroende? Stå på dig. Det finns säkert någon med starr som tycker du är jävligt fager!

Elis Johansson: För att du som C tidigare nämner skrev ynka 2 fel på högskoleprovet och detta var för att du bara kryssade i den ssta svaren då du var tvungen att slå en drill. Respekt! True story dessutom!

Gillis och Irma Gustafsson: För att ni vågade misslyckas en gång till i er strävan efter perfektion och därför lyckades träffa rätt och vips så har ni mig. Jag vet att jag gör er stolt och jag älskar er båda! Finns inga bättre föräldrar än er! Tack för allt ni gett mig och den uppfostran som skapat detta ego.

Laibach: För att ni med eran sköna stil lugnar ner mig och hjälper mig att plocka in cashen:)

Crown: För att ni försker göra pizza. Ni är inte i närheten av Olympia men det är ingen!

Old Corner: För att ni finns där när jag behöver en pilsner och få bekräftat att jag inte har det värst!

*Bara för att ni inte finns med i min tacklista så skall ni inte deppa för det. Ni finns alla i mitt hjärta och jag diggar dom flesta av er och det kan ingen lista ta ifrån er!

*Även om nu C kommer hävda annorlunda så måste jag.

*Fått frågan om jag verkligen tycker att jag är så ful och hur jag kan ha sånt dåligt självförtroende. Detta kan inte vara mer fel. Jag tycker inte att jag ser för  bedrövlig ut utan det är min sköna humor som slår till. Jag gillar att bjuda på mig själv. Mitt självförtroende är sjukligt högt så därför har jag inga problem att skojja om mitt utseende. Jag diggar vad jag ser i spegeln och även om jag inte är den snyggaste i världen(med porrmuschen så kommer jag vara det) så är jag bra ändå.
W säger: o magnus borde ha börjat sakna mig nu så han behöver nog en omgång. (Det sköna i den kommentaren är att hon sa det till mitt X. Sånt kan vara känsligt men hon är ju en klass för sig. Hade jag känt dig ännu bättre hade du hamnat på listan ovan gumman!)

Jag saknar dig som faan. Kom hit och ge mig!!!;)

*X: Alla vet ju att jag var hjärnan i vårat förhållande och du var skönheten så det är lugnt. Men hedrad att få vara med på din lista med!

*X: Yes alla hatar mig, tom vädret. Men va faan gör det. Jag är van!

*DET ÄR DÅ DET STORA VEEEEEMODET RULLAR IN!

*W har så tvärsäkra oneliners. Helskön brud:D En äkta rääägör. Dessa görs inte längre. Slutade tillverkas under 80:talet!

*Men det är VÄRTET!!! Som sagt. Ni får göra som ni känner för det. Jag tar soffan. Tanken på att det eventuellt kan vara dags för lesbosex i min säng gör att det är VÄRTET! Och ignorera videokameran som jag råkat montera upp just för den kvällen;)

Kommentarer
Postat av: X

Tack för min medverkan ;)



Du är med på min lista med! Fast jag är inte så bra på ord som du, så jag låter det stanna vid det, att du är med alltså :)

2008-08-23 @ 16:51:12
Postat av: X

För att kontra så regnar det aldrig här... Däremot regnade det när DU var här, men det där skäms du ju redan för så det kanske var onödigt att dra upp här och nu i din ego-blogg :D

2008-08-23 @ 16:55:09
Postat av: Silje

hehe,, vänta du bara Magnus! den 7 oktober intar vi din lägenhet o då är de kört för dig. då är de vi som river i dina bokhyllor o skriker "värtet", o du som får äran o köra oss till flygplatsen i tidig gryningstimma =)

2008-08-23 @ 17:01:14
Postat av: Ä

HEIL MANGEGEE

2008-08-23 @ 22:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0