Just igår...

*.. var jag stark

*Dagens casualtips utgår...... Nej skämta bara självklart är det åter shorts och t-shirt som gäller!

*Har fått indikationer att "Senaste ragget" skulle vara é. Den kommentaren gav mig huvudbry kan jag säga:)

*Normalt sett blåser det och regnar i mängder nere i Arendal. Igår var inte heller något undantag. Men icke att detta skulle kunna sabba mitt humör. Och gudarna skall veta att vädret gjorde allt i sin makt att göra livet surt för mig! Redan när jag entrar arendal ser jag mörka moln och dessa med orkanvindar rörde sig i hög hastighet mot mig och jag slogs mot tiden för att få ner några flaggor. Givetvis vann jag. Tiden vinner alltid säger några men ICKE mot mig;). Lämnar av flaggorna hos en mycket vacker mö och då har regnet, syndafloden menar jag, kommit att slå till med full kraft. När jag går från bil till port så regnar det snett nerifrån och upp med en kraftig sidvind. Efter några färgsprakande blixtrar varav en slår ner duktigt nära så ringer min telefon. Brandlarm någonstans vart? Vet inte. Åker runt och tittar men finner inget. Nu har jag avslöjjat vad jag jobbar med. Jag är brandvarnebatteriutbytare samt flaggstångsingengör, någon skall ju göra det med liksom:/. Men humöret var på topp ändå:P

*Var något rädd att mitt beslut att lämna fönstret skulle kunnat ha varit ödestiget men man kan lita på arkitektgrisen.

*Ä var nöjd att få hamna med i min blogg. Jag förstår han!

*Just nu är jag trött. Så fruktansvärt trött. Väntar på att Arnold och Fedor skall komma tillbaka till jobbet så det kan bli lite ordning på träningen igen!

*Jag har fortfarande inte berättat allt från Skänninge visiten än. Jösses där finns godis att plocka men just nu är jag så sliten att jag inte orkar skriva om det.

*Tråkig blogg idag jag vet men det kommer bli bättre!

*För att klargöra. é har icke fått gömma min stock så inga konstiga spekulationer nu tack! Och jag snarkar inte. Halsen var len som vanligt idag när jag vaknade. Inga snarkningar alltså!

*Imorgon skall lägenheten städas! Nu har jag motivationen!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0