Jag vaknade upp...

*.. sen var den här dagen förstörd! (Trodde jag, den blir bara bättre och bättre. Thank you H!)

*Dagens Casualtips: Shorts och t-shirt!

*Varför vaknar man så tidigt när man har en skitdag? Varför kan man inte bara få sova sig igenom den. 07:47 vaknade jag och har inte kunnat somna om efter det.

*Det blir bara bättre och bättre. Tvättstuga med!

*Funderar på att våldsstäda! Allt skit jag inte orkar flytta på åker ner på golvet sedan en svart säck och sedan dumpar jag skiten i ån!

*Vars är du H? En promenad vore guld en dag som denna:>

*Men jag får tänka positivt. Nu är det bara 11 månaders misär och elände tills nästa semester!

*Nu blev det bättre. H är sugen på promenad!

*Jävla skit tvättstuga.

*Bio ikväll med H! Skräck:D. Helt underbart!

*Jösses vilken energi jag fick. Nästan städat hela köket (nåja) och vips så är tvätttiden snart slut:D. Riktigt imponerad av mig själv faktiskt:D

*Dammsugit och skurat golvet i köket! Vad har hänt med mig? Detta är galet:)

*Tjuvlyssnat: Undrar vem som vill mest. 29:åringen eller 21:åringen. Haha galet bra helt enkelt och lätt svar:D

*Tappade all kraft efter maten. Städningen gick tillbaka i kraft och är nu åter igen närmare noll:)

Kommentarer
Postat av: Fröken Bikini

Bra jobbat Mange! Jag och Hoff är så stolta! Nu krävs bara en inspektion för att du ska kvalificera dig till Det Stora Städmästerskapet!

2008-08-11 @ 15:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0