Idag är...

*...den stora dagen alla pratar om.

*Dagens casualtips: Shorts och t-shirt!

*Mustaschen skall dominera mitt nylle från och med idag. Jag vet inte när den ryker men....

*Jag läste aftonbladet för någon dag sedan och fick då en grym ide. Eller egentligen så fick jag ideen igår när jag gick "The Green Mile". Hur som helst så läste jag aftonbladet om en kille som skrivit en bok som heter 100 saker att göra innan man dör. Ironiskt nog så snubblade han i hallen och dog. Jösses och då hade han bara uppnått drygt 50 av sakerna han skulle göra. Jag tänkte sno hans ide och vidareutveckla den lite. Så därför har ni nu äran att läsa om "Ett gäng saker att göra innan mustaschen rakas av". Därför kommer jag idag göra en lista som kommer färdigställas till tisdagen och sedan försöka utföra dessa uppdrag som jag gett mig själv.

ETT GÄNG SAKER ATT GÖRA INNAN MUSTASCHEN RAKAS AV!
Få en äkta mjölkmustasch.

Ta en Guinnes på krogen och fylla mustaschen med skum och sedan försöka ha en seriös konversation.

Färga mustaschen röd och övertyga något fyllo att jag är från Irland och att jag eventuellt skall få vara med och spela Dwarf i den kommande filmen om Bilbo, en Hobbits äventyr.

Gå på någon semiromantisk biorulle (snuskgubbevarning!)

Klämma en milkshake på mcd och försöka få brainfreeze och göra jobbiga ljud med milkshake i mustaschen.

Se uppriktigt ledsen och hemskt sårad ut när någon säger att min mustasch är ful och i och med det försöka få personen be mig om ursäkt för dess plumpiga kommentar:D

Att få använda mig av min intränande motkommentar när någon pratar negativt om min mustasch.(Obs måste vara en kille)

Att försöka komma i en något sånär seriös mailkonversation med ett tyskt porrfilmsimperium.

Att försöka få svar från något svenskt porrimperium om varför dom tror att just tyska porrfilmer dominerar marknaden så kraftigt över hela världen. (Givetvis kommer det hintas om att tyskarna flitigt använder sig av facialhair modeller i allmänhet och mustaschbeprydda i synnerhet).

Att även komma i kontakt med den amerikanska marknadens dito och även där försöka få svar från dom om varför dom tror att Tyskland gång efter annan levererar top notch rullar.

Seriös undersökning om jag får mer danser på krogen iomed min mustasch  <== Thx Britney


Sopa ihop brödsmulor på bordet med min mustasch!

*Just nu kommer jag inte på något mer men det lossnar nog snart. Om inte annat så varför inte hjälpa mig att komma på ideer som jag skall försöka lösa. Inga garantier här utan jag skall bara göra mitt bästa. Skicka gärna som kommentar och komihåg, ni får vara anonyma!

*Hälsar Britney välkommen hem!

*C: Av anledning till att jag inte vill se ut som en valross så länge så utelämnar jag det uppdraget. Men tanken var god. Jag håller den på vänt! Kanske upplever jag mustaschen som något upphöjt och vackert efter kräkattackerna gått över!

*Mange Production proudly presents a bald version of Ned Flanders! TADA!
 Så där ja. Nu har jag gått in i den unika samlingen bland genier så som Albert Einstein, Tom Sellec och Ian Rush!

*Ett gammalt och välkänt citat:  <drago__________> with great mustache comes great responsibility

*Mustachen har många fördelar!

*Kommentarer om mustaschen.

Britney: fräsig snorbroms...

é: Herrejösses, du ser verkligen ut som en 50-årig gubbe! ;-) fnissar

H: Skägget gjorde nästan att du såg yngre ut. Med mustaschen ser du helt plötsligt mycket äldre ut. Nu ser du lite farbroderlig ut (Oki that does it. Fixa uppdragen fort som faan helt enkelt!)

<James`> there we go. seems to suit you,

<DrNero-> Target- = DIrk DIggler?

<drago__________> with great mustache comes great responsibility

*Starkt jobbat gnaget. Ser ut att bli en blytung förlust mot seriesuvuränen Trelleborg FF. Eller vänta nu. Dom i den undre halvan med en budget som får Hotell Lundby att se ut som ett lyxhotell. Behöver jag nämna att jag är mycket besviken? PINSAMT!

*Mordor kallar, Mange svarar!

Kommentarer
Postat av: C

Ta mckort och skaffa hoj innan muschen ryker!

2008-08-30 @ 14:43:59
URL: http://glennatslaetten.blogg.se/
Postat av: H

Innan du överger den (om du nu gör det) så måste du ställa upp i en såndär mustasch-utställning, med skruvar i mustaschen!



Och så måste du skaffa fez och lägga upp en egen version av life is life på youtube!



Slutligen får du inte glömma diktatorhyllningen ;)

2008-08-30 @ 15:53:17
Postat av: Britney

Du måste ju hångla upp en tjej före o efter mustaschen o ta reda på för o nackdelar.

Kan göras i samband med danstestet.

2008-08-30 @ 16:45:14
Postat av: é

Herrejösses, du ser verkligen ut som en 50-årig gubbe! ;-) fnissar

2008-08-30 @ 17:34:05
Postat av: X

Kära nån, vad händer med dig när jag inte är där och ser efter dig längre? ;) Som du skrattade åt min systers man när han hade mustasch.. eller är det så enkelt att du inte bara ser ut som en gubbe? Du tänker även som en?? Känner jag igen detta från en SF rulle? Mustaschen som äter sig in och upp till hjärnan på dig.. :O

2008-08-30 @ 19:08:21
Postat av: A

OMG!! Skägget var MKT bättre!! Raka bort det där tjaffset omedelbart!! uscha..

2008-08-30 @ 23:50:03
Postat av: XXXXXXXL

Äh, du ser fan för djävlig ut.

2008-08-31 @ 00:00:48
URL: http://www.tomashalberstad.eu
Postat av: RZ

Du borde sparat skägget... Iövrigt så ser du iaf lite äldre ut med ansiktsbehåring vilket borde vara bra i jobbet.



I och med att jag själv har ett trevligt skägg så har jag på förslag att du gör det som jag funderat på flera ggr... odla ut mustaschen till en Ming-mustasch á la Flasch Gordon

2008-08-31 @ 07:26:27
Postat av: Malle

ja jävlar det ser faktiskt ut som Ned Flanders fniss Lovely!

2008-09-05 @ 08:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0