Idag...

*.. Nu jävlar skall här städas(med option att det kan bli imorgon!).

*Dagens casualtips: Shorts och t-shirt!

*H tycker min mage är het! Det gjorde mig glad:) Mycket glad tom:)

*Dagens tanke går till C som idag tvingas vittna mot två sinnesslöa människor som ser det fullt normalt att gå omkring på stan och vifta med samurajsvärd!

*Ett sms. "Jag har något som är ditt"... "Jaha vadå?"... "En kram!!!!!".... OMG! Nerdalert!

*H säger att hon är sugen på svampstuvning xD(internt skämt)

*Kattvakt åt A. Dom är verkligen något extra till att häva ur sig gårdagens föda. Höll på en kvart och gjorde rent den där kattlådan. Hoppas du har det bäst däruppe gumman!

*Funderar på om man skall fixa en balja chili con carne idag. Blev sugen på det inatt!

*Meddelande till C:

6 § Den som eftergör inom eller utom riket gällande
penningsedel eller mynt eller på annat sätt förfalskar sedel
eller mynt, döms för penningförfalskning till fängelse i högst
fyra år eller, om brottet är ringa, till böter eller fängelse i
högst sex månader.

Första stycket tillämpas även i fråga om penningsedel eller
mynt som beslutats för utgivning men som ännu inte är gällande.

Är brottet grovt, döms till fängelse, lägst två och högst åtta
år. Lag (2001:31)

.6 a § Den som anskaffar, lämnar, tar emot, förvarar,
transporterar eller tar annan liknande befattning med falsk
penningsedel eller falskt mynt som avses i 6 §, med uppsåt att
det förfalskade skall prånglas ut, döms för olovlig befattning
med falska pengar till fängelse i högst två år eller, om
brottet är ringa, till böter eller fängelse i högst sex
månader.

Är brottet grovt, döms till fängelse, lägst sex månader och
högst fyra år. Lag (2001:31).

Summa summarum. Det ÄR allvarligt att göra falska pengar vilken valör det än gäller broh. Sedan att du har förstånd som en påtänd heroinmissbrukare och inte förstår det är ju tyvärr beklagligt. Det sista bekräftas ju av all den smörja du skriver på din blogg. Hade förvänta mig en ursäkt för nedsmutsningen av mitt härliga namn om det inte hade varit för din svaga förmåga att använda höger och vänster hjärnhalva. Lillhjärnan=primitiva hjärnan klarar du däremot fint att bruka så jag tar helt enkelt det där att "shit Mange hade faaan rätt alltså, oh gusch höhö Janne Långben syntax error" linen för en ursäkt och den godtas!

*Krya på dig nu H! Hur skall vi kunna promenixa när du är sjuk?

*Städar!

*Hittade just en oöppnad version av gulasidorna från 2006. Bud på den?

*Röjt undan hur mycke skräp som helst. Syns knappt men jösses det är slit att inte kunna städa. Ingen teknik alls så det känns i princip bara som att jag flyttar runt på skräpet. Men 2 kassar tidningar och papper har försvunnit. 1 matta. Tomflaskor sedan urminnes tider har försvunnit. Hehe. Det är så jag städar. Jag kastar saker:D

*Haha hittade just en icke uppdrucken Ramlösa med smak av skogshallon med bästföre 070319. Den flaskan är inte jag skyldig till utan mitt lögnaktiga monster till X som hävdar att jag snarkar!;) Fy på dig att skräpa ner hemma hos mig!

*Kylskåpet är rent! Jösses skall hädanefter bara köpa hämtmat så man slipper ha annat än pilsner i kylskåpet;)

*Resultatet av dagens städning kan ses som vek men jösses. Här har slitits på ordentligt. Har lite kvar att göra imorrn men imorrn blir den klar ivf:>. Nu pizza och pilsner. Det är jag värd!


Kommentarer
Postat av: C

Jag får begå brott, inte andra! nu jävlar har jag satt dit dom där två små asen... Kan du "råka" tappa bort din batong så jag kan få den? du borde ju kunna få en ny om du tappar bort den första. jag måste ju försvara migsjälv senare när puckona kommer ut. du lär ju inte vara här och försvara mig med din aura! :/

2008-08-15 @ 17:42:33
URL: http://glennatslaetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0