I bland är....

*...man bäst, så är det liksom bara man, mår som en kung som en lax i Niagara. Det varar kanske bara ett par minuter. Så med en bandare vid örat går man runt å bara njuter(© Just D - sköna skor). Men just nu känner jag mig så. Förklaring kommer efter casualtipset.

*Dagens casualtips: Shorts och t-shirt!

*Åter till sköna dagen än så länge. Vaknar upp efter en schysst mardröm som jag inte har en aning om vad den handlade om, men jag skrattade. Vet att jag helt plötsligt var naken mitt på stan igen (en klassiker) jagandes av träskmonsters, i övrigt no idea. Halsen känns som man haft oralt samlag deep throat style med en timmerstock (jupp inatt har jag tydligen snarkat). Tänker på Cowbell och det gör mig skinande glad:) (thx dude! du får en bokstav sen). Nynnar på låten ovan, pengarna rullar snart in igen, skall jobba i blåsrövhålan inatt men inget kan sänka mig idag! Ibland är man bäst helt enkelt!

*Smolk i bägaren självklart. Mina tankar går till en kompis till A som ligger på intensiven efter ett brutalt överfall natten till igår? Med en spricka i skallbenet och diverse blödningar så ser han inte allt för fräck ut. Alla vänner till A är värda att komma med på min blogg och du är inget undantag broh! Hang in there broh du är snart på benen igen! Hoppas dom tar det fega kräcket som gjorde det där!

*é: Ingen egen bokstav? Jösses du fick ju en special edition bokstav ju! Och givetvis glädjande att spökjakten och min försäljning av bananflugor och solkatter roade. Sålde som smör i solsken. Funderar på något liknande nästa år. Stora köer bildades. Vissa givetvis för att handla och förvånansvärt många som bara ville ha en titt på härskaren (OBS hybris). Nej men är givetvis glad att ni 3 tycker min blogg är något att ha och gör mitt bästa att det skall fortsätta vara så:).

*Röd näsa? Japp! Tur att H inte fotade mig nu! Fast iofs så hade lidandet kanske blivit mindre för henne när hon kunde ha fokucerat på trynet istället för det övriga;). Brutal bild har hon gjort till mig ivf! Du är bäst gumman:)

*Eftersom jag vägrar tro att Alex verkligen är Alex så har mina senaste fokuceringar legat på en individ som fortfarande är huvudmisstänkt. Nu pratar vi om D. Men så igår så kom en ny misstänk fram. Han får kallas Ä, han har ett stort intresse av stora bilar och lever mest på tacos som sig bör i lilla förorten till Skänninge som allt annat i Sverige är!

*Ä är nyfiken dessutom. Mycket underhållande och han kommer glädjas åt presentationen. Du är avslöjjad idag broh men du får ny bokstav om du hamnar i bloggen igen som du säkert förstår är få förunnat;)

*Mina två veckors frånvaro från Mordor hade slappat till mina kollegor ordentligt så det var i sista stund man entrade scenen annars hade dom nog somnat. Tog ju kommandot direkt och återställde ordningen(Återigen hybris)!

*Idag blir det Arendal. Det blåser här redan så vad kommer det inte göra därute? Lär inte bli speciellt övverraskad om det faller en störtflod heller men inget kan sabba min dag idag!

*Läste igenom mina tidigare bloggar inatt. Fasen man blir överraskad vad säker man är. Tror knappt att det är jag som skrivit ihop skräpet. Det är klass och humor på det mesta:).

*Kritik till mig? Jösses ni fånar som tror att jag bryr mig om ni tycker mina inlägg är förlånga. Min blogg är ingen vanlig blogg. Jag är inte ute efter att vara top notch utan det har bara blivit så. Detta skall inte ses som en blogg utan snarare en blandning mellan bibeln och mina memoarer. Orkar ni inte läsa skiten så slipp då men ni andra med skarpa ögon får gärna fortsätta med att låta er roas under en stund då det är hög klass på bloggen! (HYBRIS I KNOW!)

*Äsch typiskt. Trodde jag hade blivit blockad av mitt knepiga X men nu loggade hon in igen!

*Kul att man inspirerar folk liksom!

*Pfft jag som trodde jag hade en bra relation till mitt braiga X. Nu visar hon sitt rätta jag med vidriga lögner! FY SKÄMS PÅ DIG!;) é litar jag inte alls på, inte efter att hon sov över hos dig och höll mig vaken med sina stockdragningar och sedan på morgonen utmattad som jag var utan att kunna försvara mig få dessa attacker från alla håll!;) Ni är i maskopi med varandra och jag litar inte på er alls!

*Ris, fläskkotlett och bea. Gott och städat efter mig i köket! Jag är GRYM!

Kommentarer
Postat av: X (ej knepig) ;)

citat: jupp inatt har jag tydligen snarkat. slut citat. Tydligen? Är du förvånad?? Både X och é tror jag kan skriva under på att du är och förblir en storsnarkare, nu och för alltid. Bort med tydligen tack ;)

2008-08-13 @ 13:56:21
Postat av: X (fd braiga)

mouahahahahahaha...... försvinner bort i dimman och smider nya onda planer ;)

2008-08-13 @ 14:12:03
Postat av: Inte Mange!!!!

Jag tror på dig. Dom där två verkar fruktansvärt onda. Allt du gör är bäst och dom där två från Sötabetaland har inget vettigt att skriva!

2008-08-13 @ 14:20:06
Postat av: Bror

Mange, sluta ljug! Alla vet att du snarkar!

2008-08-13 @ 14:23:07
Postat av: Hans

Jag tror på Xet. Var på ridläger en gång på slutet av 80-talet om du vill minnas? Du skrämde livet ur alla tjejjer i vår stuga med dina stockdragningar! Tror du verkligen en kille som jag skulle åka på ridläger frivilligt? Nej självklart var det med en baktanke, som gick åt h-e pga dig. Tack Mange för min förstörda barndom och den hemska sommaren -89

2008-08-13 @ 14:25:48
Postat av: På din sida

Det är uppenbart att all negativ kritik är planerad och utförd något ondskefullt!host X host

2008-08-13 @ 14:30:36
Postat av: Senaste ragget?

Ja, hur många har du haft efter mig egentligen? Och varför snarkade du så högt efter att vi hade lekt gömma pinnen? Jag håller med X och é som verkar vara väldigt obenägna att ljuga om såhär viktiga saker!

2008-08-13 @ 16:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0