Gör om..

*.. Gör rätt!

*Dagens casualtips lutar åt något nytt. Shorts och t-shirt!

*Jag fick fruktansvärt dåligt samvete igår då jag råkade läsa vad jag skrivit om C. Varken roligt eller speciellt smakfullt. Ingen skall tro att jag tycker illa om honom på något sätt utan det är bara en hård chargång som vi har. Men jag anser själv att jag gick över gränsen så därför censurerade jag bort den så fort jag kom hem från jobbet. Därför skriver jag en ny tack/hyllning till C och 3 andra som är värda en hyllning.

C: Du skall tackas för att du är du! En kille med annorlunda värderingar som skapar ibland osämja och nästan alltid skiljaktigheter. Med tvärsäkra dissningar av rättsäkerhetssverige och en konstant misstro till polismyndigheten men återkommande hjälte som huvud/nyckel/stjärnvittne. 4 life broh!

E: Du skall ha credd att du litar på mig!

(och nu lite mindre seriöst då givetvis)

Miss. Diss: Du skall ha tack för att trots alla mina brister som du noga påpekade kunde tänka dig att offra din kropp för ett ett freak som mig. Men tydligen hade du missat en brist och det måste varit syretillförseln till hjärnan då jag valde att helt sonika att tacka nej.

Mr. Miyagi: Du skall ha tack för att du tränade Daniel-San till att lyckas bli distriktsmästare i karate och sopa mattan med Cobra Kai karate och därför gett mig en barndomsidol. Nu har Arnold sedan länge tagit över din plats men du finns där fortfarande!

*Mustaschen hde gjort succé igår! Den var saknad;)

*Månadens Höns går till JET som även denna gång misslyckades med att skicka ett fungerande bempakort. Hade jag varit Elis Johansson nu hade jag ALDRIG mer tankat där.

*Trött på att vara rik och äta finmat varje dag. Idag blire fil och havregryn för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: C

Hahhaa, glöm inte mitt totala förakt mot det svaga könet som bara driver våran värld mot en säker undergång... hejja Elis !

2008-08-24 @ 19:14:37
URL: http://glennatslaetten.blogg.se/
Postat av: XXXXXL

Du kan få mitt kontonummer om du vill. Där kan du sätta in det överflöd som du verkar tycka vara jobbigt att bära på.

2008-08-24 @ 19:23:11
URL: http://www.tomashalberstad.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0