En...

*..grymt bra kväll igår!

*Dagens casualtips: Sorgkläder! Semestern är slut och allt elände börjar om på nytt igen med ny härlig kraft!

*Försökte anpassa klädseln igår. Tyckte själv att jag såg ut som en pajas men H gillade åtminstone att jag försökte:D. Tror egentligen att hon tyckte att jag såg bedrövlig ut men var snäll och höll ner all negativ kritik;)

*H var stilren som vanligt!

*Barnhemmet kollade vi på. Tyckte mig redan från början känna igen storyn men jag kände ju inte igen någon av skådisarna. Vissa saker som man reagerade på. När jag såg åkerspöket och hennes kompanjon så fick jag det bekräftat. Nu höll jag på att avslöja filmens slut men kom på mig själv:). Hur som helst så var H lite skrajj i slutet och det var tur att stora starka Mange var på plats och höll i handen(givetvis så tog man chansen;)). Men att kalla filmen för skräckfilm är till att ta i å de grövsta. Drama med thrillerinstanser skulle jag vilja säga men filmen är grymt bra! Mycket sevärd för den som inte gillar skräck men ändå vill se en bra rulle(va faan skriver jag?)! MMMM(4M) av MMMMM(5M) möjliga!

*Blev uppbjuden på te igår efter bion (te? S T O R T, jag börjar bli vuxen). Det tackar man absolut inte nej till direkt. H föreslog även att vi skulle baka muffins vilket jag gärna ville men varnade för att jag var helt värdelös på det. Jag tror H tog varningen på allvar för hon satte mig på att plocka ner saker som var högt uppe, läsa recept, lägga ut kakformer samt slicka vispen:). Ersatte mjölken med vatten och det gick hur fint som helst:>.  Grymt goda muffins (MMMMM (5M) av lika många möjliga). Mangafilm gick igång och vi låg och softa och gosade i soffan/säng. Fotmassage mot nageldragning på armen, ett mycket bra byte:). Hårtokig är jag med och denna kvällen var inget undantag heller:>. Fick några fantastiska foton med. H skrattade medans jag led;). Jag blir verkligen inte bra på foton......Heller..... Allt som allt en galet bra kväll (MMMMM) gumman och det tackar jag dig för:).

*Vad är det för fel på parkeringsautomater? Dom tar flertalet kort men icke VISA? Va fasen VISA måste väl vara världens mest vanliga kontokort? Pinsamt att H fick pröjsa p-tiden på Heden. Pinsamt var ordet!

*Varför vaknar jag så tidigt?

*Alex. Nej vi behöver inte folk. Jo förresten oduglingarna på dagen behöver folk. Där skulle du passa in perfa! Ja jag har min SAAB och den är bäst! Lite snål i bagaget men. Osså drar den så lite med så man nästan blir förbannad. Har man skaffat sig ett maffigt åt så vill man ju bidra till det bättre och varmare vädret. Kvittar hur mycket jag än pressar ur stackarn så ligger den fasen inte över 1 liter ändå!

*Jepp. Såret i näsan finns kvar och gör sig påmind nu. Hm irriterande!

*Jösses vad nöjd jag är med köket. Städat och fint! Och vad ljust det blev efter att jag torkade av fönsterbrädet(tack H). Känns nästan som man trivs där inne. Farlig tanke;)

*Fått från X. Hennes kompis som skriver

é[numera mamma! ] säger:

sötnosen, har x-prinsen flera tjejer på g?

é[numera mamma! ] säger:

jag måste säga att han bloggar väldigt bra!
Sa till X att säga till henne följande:

Här slog censuren till helt mot mig själv. Efter noga övervägande valde jag att ta bort känsligt innehåll. Ber om ursäkt till känsliga läsare och jag lovar jag skall bättra mig!
Jepp jag är brutal!;) Men tackar för att min blogg uppskattas av andra än mig:) Och é: Jag bara skojjade nu hoppas jag att du vet;)

*Fasen blev ganska stolt nu när man får kredd för att man skriver bra=)

*Köket ser fortfarande bra ut trots att Mange stått vid spisen!

*Då var det dags att sticka iväg till Mordor nu igen då! Suck!!!


Kommentarer
Postat av: Alex

Hej Magnus. Du svarade inte på om du fortfarande körde SAAB. Jag har köpt en sån nu. Hadde en volvo innan men den blev för liten. Jag har en fråga till. Behövern ni folk på jobbet?

2008-08-12 @ 11:38:53
Postat av: é

Haha, tur att jag fick den ocensurerade versionen på msn, annars hade jag blivit jättenyfiken! ;-) Och varför får inte jag nån randombokstav? känner mig diskriminerad :p Och ja, vi är mycket roade av din blogg här hemma, framför allt spökjakten och ditt försök till försäljning av bananflugor och solkatter! :D

2008-08-12 @ 18:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0