Dator...

*..formaterad och installerad igen.

*Dagens casualtips: Shorts och t-shirt!

*D: Lik Anelka? Det är inte bara färgseendet som felar det är även styrkan på dina brillor. Ser du inte att jag är toklik Arnold?

*Skulle ha tränat idag. Känns som jag borde göra det men orken är fasen inte helt ok just nu. Men jag tror jag tränar ändå. Har några timmar på mig att bestämma mig.

*Arnold med en vad man kan kalla tvivelaktig politisk korrekt pose. Undrar varför man inte ser fler med den posen;)

*Pfft måste dammsuga nu. Eller ivf idag.

*Snacka om ickenyheter! Ingenting kunde dom bju på. Skall tipsa dom om att jag var ute och gick vid tolvhugget. Skapligt scoop!

*C: Även jag har nyhetstorka;)

Kommentarer
Postat av: C

först tar du reinfeldts frissa, sen peps perssons skägg, nu mina ickenyheter.

2008-08-29 @ 17:42:59
URL: http://glennatslaetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0