Som jag sa...

*...igår så slutade allt i ett enda stort antiklimax. Inget skönspel alls utan mest ett ohyggligt tempo med en orgie av felpass. Helt enkelt ett vanligt derby!

*Adrenalinet satt som vanligt där det skulle vilket resulterade i att jag drack för många bärka utan att direkt känna någon påverkan överhuvudtaget förrän efter matchen ofc. Vid 00:00 så började ölen göra sitt till:D. Som vanligt!

* Skön reklam. Ursäktar för den plumpiga länken men gör om gör rätt heter det ju!VÄRLDSKLASS!Det kan fasen inte bli mer humor än så. Diesel visar återigen att dom inte fegar vid reklam ivf:D

*Måste slagit något fisrekord idag. Känns som min mage blivit en neverending gasbomb.

*Jösses vad lat jag är. Orkade inte laga någon mat och inte sugen på pizza. Vad göra? Dra ut till McD i Partille ofc. Snacka om merarbete men jag slipper ju disken å andra sidan:D

Kommentarer
Postat av: Britney

Du är latare än en mask. Macdonk istället för laga mat. Vad ska det bli av dig? Tur du tipsar om såna fantastiskt roliga reklamfilmer.

2008-09-26 @ 10:55:38
Postat av: A

Fyyy usch blääääää!! snusk mange!!

2008-09-27 @ 23:44:59
Postat av: XXXXXXXL

ARRRRRGGGGGG!!!!!!

2008-09-29 @ 11:55:44
URL: http://www.tomashalberstad.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0